TwistedC Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har fastnat på ett flyguppdrag,lägger till min sparade fil ! Tack på förhand ! GTASAsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Säg vilket uppdrag det är så kanske jag kan hjälpa dig, Om det är på flygskolan kan jag hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TwistedC Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Flygskolan är avklarad,det är det första uppdraget efter skolan,man ska åka och lämna nån utrustning tror jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA_ÄGER Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Här kommer detGTASAsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TwistedC Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Tackar så mkt "SA_ÄGER" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruzin Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hej!! Hur klarar man Sista lektionen och den då man ska köra 5 varv i en ring på bilskolan till 100%... jag har spelat tillls jag har varit trött nog att svimma och ändå inte klarat 100%... Finns det nått tips? jag har klarat alla andra till 100% vill klara det UTAN fusk eftersom att annars kan jag inte säga att jag klarat det sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts