gizmo91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det ska vara till min klan på CS 1.6 det ska stå MeDiaZ^ och så ett sikte runt tack om ni gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kan göra det imorgon. Ska det va typ en banner till en hemsida eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilket coolt clannamn, vissa bokstäver är stora och så ett sånt där skitcoolt tecken ^. Wow vad fyndigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilket coolt clannamn, vissa bokstäver är stora och så ett sånt där skitcoolt tecken ^. Wow vad fyndigt! jag kom på det, kanske inte så fyndigt men om du har ett bättre förslag så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 jag kom på det, kanske inte så fyndigt men om du har ett bättre förslag så ? (Inom Parentes) PowerOFF KickedByConsole [KBC] Iaf lite roligare.... Ska se om jag orkar göra en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Vilket coolt clannamn, vissa bokstäver är stora och så ett sånt där skitcoolt tecken ^. Wow vad fyndigt! Word! Redigerad 22 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vilket coolt clannamn, vissa bokstäver är stora och så ett sånt där skitcoolt tecken ^. Wow vad fyndigt! Den förgyllde den första hemska, och ytterst tidiga skolmorgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Storlek? Det ska vara så att man kan taga den på cs så storleken spelar ingen roll bara man kan använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Öhh.. "MeDiaZ^", vad står det för? Min förra clan hette [NpF]- gissa vad det står för ^^ Markera quote efter ni gissat Nalle puh Fags Inte jag som kom på namnet, en skåning som gjorde edit: det var lite offtopic.. Ontopic nu .. Det skulle nog vara snyggare om du hade ditt cs nick i taggen ist Den här bilden e oseriös, använd inte den men det är ett exempel.. men "ett sikte runt", hur menar du? Redigerad 22 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Den här bilden e oseriös, använd inte den men det är ett exempel.. men "ett sikte runt", hur menar du? OMG TA DEN, TA DEN!!! Det behöver väl inte vara svart runtomkring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Det behöver väl inte vara svart runtomkring... Jag sa ju att det bara var ett exempel.. Redigerad 22 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ey. Ta lol ffs. Lots Of Lotto. Alla kommer tro att det står för det andra men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Claner är så extremt gay! halshugg mig inte... Redigerad 22 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Claner är så extremt gay! halshugg mig inte... *Halshugger* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Testa göra en själv! Hemlagat är godast, Man gillar sina egna bättre. Men om du tycker det är för svårt eller (som jag) bara är lat så önskar jag dig lycka till... NFC = Nasse Fan Club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts