Mervin Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det går så mycket tjat om BigFoot och även fast jag inte tror på att han finns skulle det ju vara kul om någon kunde ändra main.scm och lägga till i Skinsen... MVH// Mervin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Det går så mycket tjat om BigFoot och även fast jag inte tror på att han finns skulle det ju vara kul om någon kunde ändra main.scm och lägga till i Skinsen... MVH// Mervin SCM filen har ingenting med modeller/texturer att göra? Redigerad 21 augusti, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Joo jag vet men man måste väl ändra något för att han skall dyka upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Nån borde göra en BigFoot modell, och få den att spawna på nåt visst ställe, och på nåt sätt få den att attackera allt den ser, det skulle lätt vara årets modd. =) Edit: Ljudeffekter med också! Redigerad 21 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Wörd skulle äga om man kunde få den att passa in på alla rykten^^ Redigerad 21 augusti, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Nån borde göra en BigFoot modell, och få den att spawna på nåt visst ställe, och på nåt sätt få den att attackera allt den ser, det skulle lätt vara årets modd. =) Edit: Ljudeffekter med också! Jag ska nog börja på det snart.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Haha yeah. gör så gå in i skogen.. så kommer han bakifrån. WRaaaRR.. Hello world; va tvungen.. Redigerad 21 augusti, 2005 av mm__91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Dom flesta borde vid det här laget veta att Bigfoot finns INTE med i spelet... Skulle dock vara riktigt grymt med en mod med bigfoot ... helst runt mount chilliad iom att det är där snacket har gått ang. bigfoot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det går så mycket tjat om BigFoot och även fast jag inte tror på att han finns skulle det ju vara kul om någon kunde ändra main.scm och lägga till i Skinsen... MVH// Mervin Det där är en Request! Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts