gizmo91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hej e det nån som vet hur man gör en egen channel på mIRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Sist jag var där (och det var lääänge sedan) var det bara till att skriva /join chanel *namn* så bilas ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jepp, bildas en ny om den inte finns innan, om du vill att den ska vara kvar när alla har stuckit måste du skaffa en bot, L bot är lättast att få tror jag, iaf om du är i Quakenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jepp, bildas en ny om den inte finns innan, om du vill att den ska vara kvar när alla har stuckit måste du skaffa en bot, L bot är lättast att få tror jag, iaf om du är i Quakenet. L boten gör ju även att annat folk inte kan göra anspråk på kanalen. Längesen jag höll på med IRC nu men ska du fixa L-bot måste du först autha dig. Beror kanske lite på vilken server du hänger på, men är de på QuakeNet så skriver du bara "/msg Q hello" så får du intruktioner om du hur "authar" dig. Sen kan du fixa L bot genom quakenets hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) *testade en sak* Redigerad 21 augusti, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Här får du lite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts