Krillepille Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hej jag undrar köper tvspels börsen in spel och konsoler så att man får pengar för det? i så fall hur mycket tror ni jag får för mitt xbox med 6 spel och en ej orginal kontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag har en bra idé, Gå/Ring dit och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vanligtvis köper inte spelbutiker spel, konsoller mm för pengar. Du får byta in dem eller ha ett tillgodo kvitto. Däremot så kan du gå till Svensk pantbelåning och lämmna in den. Du får lite mindre vad det egentligen är värt men det är iallafall pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Tvspelsbörsen köper in begangnat fast du får inte så mkt tror jag...Eller dom gjorde det förut iaf, det var lite av deras grej förut men jag vet inte hur det funkar nu. Blocket annars brukar man få rätt bra för sånna grejer. Redigerad 21 augusti, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 För mitt gamecube med en HK så fick ja 300 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts