eliizar Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Edit KalleR måste jag också säga, btw bra mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag tänkte inte skriva i den här tråden med jag måste göra det känner jag. Det är så många... alla som man lärt känna och känner igen som: (glömmer jag nån så är det för det e ganska många, ha överseénde ) GTApimpfoolife, Cortez, StellHell, Topp3, Hultan, Azore, Arvid, Wuzimu, KalleR, Godfather, eliizar, Brodd, guardian Grim(Back P-C Sikorka (Tänker alltid på the ring när jag ser dig Sikorka ) mm Det är många som är "stammisar" här på forumet och det är tack vare er som det är kul att komma hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Och bara för att cortez ( ) nåmde mig så ska jag lägga upp listan som jag döljt tänker på: cortez (och det eviga tjatet om tupac vad skulle forumet vara utan tjatet? ) hultan (vad annars? ) pluonts (har ringer mig jämt och stör med "din mamma!" ) jocken (ha ha ha, var så kul när han fick översittarmani förut och bannade alla ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 .buhuu.. känner mig utanför :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Fattar inte vad du menar med: Offtopic sen skriver massa namn, sen Ontopic, o skriver fler namn. Vet du vad off/On topic är? Jag menade: när det handlar om GTA-spelen On-topic. och off-topic när det e allmänt snack. Redigerad 24 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Absolut ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hultan, Funny och Mr. Whoope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Heh, tänker på rätt många. Pain To ThE MaX KalleR Azore Sikorka Panimala Curly Glockalnet A.A Cortez guardian Ceone Hultenius ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hmm.. KalleR, Panimala, Crice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tänker inte på någon. Tänker på ett jävla forum, som gått så långt ner i marken att det är tråkigt att hänga på när en massa nya medlemmar kommer och förstör allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tänker inte på någon. Tänker på ett jävla forum, som gått så långt ner i marken att det är tråkigt att hänga på när en massa nya medlemmar kommer och förstör allt.. Ett forum blir vad man gör det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hultan (såklart) GTA-jägarn Pottzork kommer inte på fler nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ordet "orka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ett forum blir vad man gör det till. Och vad menar du med det? Är det gamla medlemmars fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Och vad menar du med det? Är det gamla medlemmars fel eller? Jag menar exakt vad jag skrev. Jag beskyller ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tänker inte på någon. Tänker på ett jävla forum, som gått så långt ner i marken att det är tråkigt att hänga på när en massa nya medlemmar kommer och förstör allt.. Måste erkänna det själv, det här stället börjar bli tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 The dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Tänker inte på någon. Tänker på ett jävla forum, som gått så långt ner i marken att det är tråkigt att hänga på när en massa nya medlemmar kommer och förstör allt.. Kan hålla med litegrann om det. Fast en medlem som önskar livet ur människor är väll inte heller så bra om man säger så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts