Jump to content

Vilken användare förknippar du forumet med?

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag tänkte inte skriva i den här tråden med jag måste göra det känner jag.

Det är så många...

alla som man lärt känna och känner igen som: (glömmer jag nån så är det för det e ganska många, ha överseénde ^_^ )

GTApimpfoolife, Cortez, StellHell, Topp3, Hultan, Azore, Arvid, Wuzimu, KalleR, Godfather, eliizar, Brodd, guardian Grim(Back P-C Sikorka (Tänker alltid på the ring när jag ser dig Sikorka ) mm

Det är många som är "stammisar" här på forumet och det är tack vare er som det är kul att komma hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och bara för att cortez ( :P ) nåmde mig så ska jag lägga upp listan som jag döljt ^_^

tänker på:

cortez (och det eviga tjatet om tupac ;) vad skulle forumet vara utan tjatet? ^_^ )

hultan (vad annars? ^_^ )

pluonts (har ringer mig jämt och stör med "din mamma!" ^_^ )

jocken (ha ha ha, var så kul när han fick översittarmani förut och bannade alla ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker inte på någon. Tänker på ett jävla forum, som gått så långt ner i marken att det är tråkigt att hänga på när en massa nya medlemmar kommer och förstör allt..

Kan hålla med litegrann om det.

Fast en medlem som önskar livet ur människor är väll inte heller så bra om man säger så? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor