_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mig själv Pico Skribb Hultenius Crice Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tänker på en massa olika medlemmar, kan icke rabbla upp alla. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Crice. Funnylin :'( Jag HOWHOW Ace Pico Skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Nu ska vi se... SlewME först och främst. GTA San Andreas - GTApimpfoolife(förut även Azore men inte längre) GTA Vice City - Patrik, Arvid? GTA 3 - GTA3_FREAK, Arvid? Äldre GTAspel - Hultenius Modding - Grim(back(tyvärr) och Kaboom Allmänt GTAsnack - Ingen har gjort sig riktigt "utmärkt" i denna forumsdel anser jag. GTAliknande spel - guardian och danil89. =) Allmänt - Jag? Spel - Jacker och Fredrico(för deras kärlek till MGS spelen...hmm kanske vigge också) Musik, Film & Grafik - Kaller, Tackleberry, Jag(duuh), Frenzy...? skribb möjligtvis. Många fler säkert, men de här är de som reprensenterar dessa forum för mig. Redigerad 23 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Den först som dyker upp är StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Okka Kariya Skribb -MadeMaN- Hultenius Pico Crice m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tackleberry och Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Inte någon, Jag är den enda av Min art BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Off-topic: Cortez KalleR Sikorka Grim(back Vice. Panimala Toki Leftbehind StellHell The dude On-topic: Glockalnet A.A. Grim(back Cortez Fattar inte vad du menar med: Offtopic sen skriver massa namn, sen Ontopic, o skriver fler namn. Vet du vad off/On topic är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Fattar inte vad du menar med: Offtopic sen skriver massa namn, sen Ontopic, o skriver fler namn. Vet du vad off/On topic är? Offtopic är ju almänt, spel osv. ontopic är gtasan andreas, gta vc, modding osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Offtopic är ju almänt, spel osv. ontopic är gtasan andreas, gta vc, modding osv. Han menade inte så.. Ontopic e när man skriver om själva tråden offtopic e t.ex när man börjar prata vice city i san anderas forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 GTA Vice City - Patrik, Arvid? Nu får du förklara dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 GTASajten förrut var Gurgel Skribb Kubanen och Fredrico (Helms deep ) Nu.. Kärleken har svalnat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Onödigt att ha den här tråden tycker jag, Dom som inte är med kanske blir ledsna.. Nåja jag känner bara igen Alla mods Cortez Corleone gtapimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hultenius tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 - Skribb - Grim(Back (eller vad han kallar sig) - Hultenius - Alla okända människor som inte kan stava ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Hultenuis Sikorka Mig själv P-C Redigerad 23 augusti, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eftersom ingen nånsin nämner mig i såna här trådar eller liknande så tänkerj ag inte tänka på nån i såna här sammanhang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Eftersom ingen nånsin nämner mig i såna här trådar eller liknande så tänkerj ag inte tänka på nån i såna här sammanhang Hehe, jag tänkte faktiskt ge dig platsen i GTA-liknande spel för ditt hängivna intresse för Mafia. Kanske danil89 också. Ska nog ändra. @Patrik: Vet inte riktigt...du skrev mycket där förut i nån tråd har jag för mig. Redigerad 23 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts