Jump to content

Crourier mission, Ceasar

Xemtoth
 Share

Recommended Posts

*SPOILER VARNING*

Vill att ni som läser denna tråd ska veta att jag klarat spelet, så gjorde aldrig ceasar missionet man får när dem säger "ey ceasar, the yay leavin san fierro , right?" Här kommer frågan: när man skjutit ner killen från crossen, vad händer då? vad tar man för nåt? ska man åka o lämna det man får eller? e nyfiken för missade ju den grejjen i spelet ^_^

edit: ytterst tacksam för svar! :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara lite Spoiler på detta men:

Det finns två stycken uppdrag Big Smoke's Cash och Yay Courier. På Måndagar och Fredagar gör man uppdraget Big Smoke's Cash i det uppdraget ska man jaga en Patriot som åker från Big Smoke's hus i Idlewood till Pier 69 i San Fierro. Varje gång man kör på denna Patriot så ramlar et paket av med $300 och det är sammanlagt sex paket. Så om man har tur så får man max $1800, Om Patrioten går sänder så misslyckas du med det uppdraget.

Det andra uppdraget Yay Courier Kan köras på Onsdagar och Lördagar och det är det du syftar på. Nämligen då man ska jaga några killar på en Sanchez som åker mellan skogarna i Back O' Beyond till Big Smoke's hus i Idlewood. Cross åkarna kör knark även kallat yay som du ska stoppa, alltså du får inte låta dem lämna knarket. Så man ska alltså ha en Cross (helst) och försöka på stopp få dem, varje gång man träffar deras knark (harf för mig att det var så) så får man en viss summa pengar.

Observera att jag själv inte gjort dessa "uppdrag" men min maskin i skallen säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara lite Spoiler på detta men:

Det finns två stycken uppdrag Big Smoke's Cash och Yay Courier. På Måndagar och Fredagar gör man uppdraget Big Smoke's Cash i det uppdraget ska man jaga en Patriot som åker från Big Smoke's hus i Idlewood till Pier 69 i San Fierro. Varje gång man kör på denna Patriot så ramlar et paket av med $300 och det är sammanlagt sex paket. Så om man har tur så får man max $1800, Om Patrioten går sänder så misslyckas du med det uppdraget.

Det andra uppdraget Yay Courier Kan köras på Onsdagar och Lördagar och det är det du syftar på. Nämligen då man ska jaga några killar på en Sanchez som åker mellan skogarna i Back O' Beyond till Big Smoke's hus i Idlewood. Cross åkarna kör knark även kallat yay som du ska stoppa, alltså du får inte låta dem lämna knarket. Så man ska alltså ha en Cross (helst) och försöka på stopp få dem, varje gång man träffar deras knark (harf för mig att det var så) så får man en viss summa pengar.

Observera att jag själv inte gjort dessa "uppdrag" men min maskin i skallen säger så.

Okey tack, smidig maskin du har där :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill att ni som läser denna tråd ska veta att jag klarat spelet, så gjorde aldrig ceasar missionet man får när dem säger "ey ceasar, the yay leavin san fierro , right?" Här kommer frågan: när man skjutit ner killen från crossen, vad händer då? vad tar man för nåt? ska man åka o lämna det man får eller? e nyfiken för missade ju den grejjen i spelet :D

edit: ytterst tacksam för svar! :)

Man ska skjuta när honom på crossen, iaf så var det för mig (Har börjat på PC nu, hade det på PS2 innan..), jag mötte mest han med cross men en gång så jagade jag nån stor bil, minns inte vilken, ungefär sån form som Escalade, och jag tror dom tappade pengar när man skjöt eller knuffade dom, sen så sköt dom på mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor