Jump to content

Sämsta alkoholhaltiga dryck

The Dude
 Share

Recommended Posts

Knappast oprovocerat och fortfarande har jag inte kallat dig töntig. Är man en partypooper så får man väll finna sig i att andra inte är det?

Men är du något dubbelmoral eller?

Du sa att jag lekte polis och att det var tötigt.. Det är ett angrepp emot mig.

Du sade att jag lekte polis och därefter att det var töntigt dvs att jag är töntig.

Säg vad som var provocerande emot dig ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sade att jag lekte polis och därefter att det var töntigt dvs att jag är töntig.

Ta det på pm? Ge fan i att tjafsa nu, alla är vänner på gtasajten.

Gin klarar jag inte av att dricka, men blev mäkta inponerad när jag fick höra att min kompis hade shotat ett ca 50 cl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte dubbelmoral. Möjligtvis motsägelsefull om du vet vad det betyder men knappast.. Skitsamma, fortsätt vara en partypooper. Tur att jag inte bor där du bor, eller tur för dig kanske..

Ont: Kom på en till sak, Vanlig bacardi är ingen höjdare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte dubbelmoral. Möjligtvis motsägelsefull om du vet vad det betyder men knappast.. Skitsamma, fortsätt vara en partypooper. Tur att jag inte bor där du bor, eller tur för dig kanske..

Ont: Kom på en till sak, Vanlig bacardi är ingen höjdare..

Det där måste jag säga var det roligaste jag hört :P.

Vet inte riktigt om jag ska gråta eller skratta.. Det är kul att läsa underhållande text, det kan behövas såhär på kvällskvisten Mr. Besserwisser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där måste jag säga var det roligaste jag hört :P.

Vet inte riktigt om jag ska gråta eller skratta.. Det är kul att läsa underhållande text, det kan behövas såhär på kvällskvisten Mr. Besserwisser.

Men vad ska man säga då? Du kan ju inte ens hålla reda på orden och du är uppenbarligen någon liten patetisk människa som vill att Åke Green ska bli president över världen. Du är patetisk. Tack för mig, bu för dig. Den lilla slaskhoran som du "räddade" kommer förmodligen att dö av en överdos eller dränkas i sina egna spyor ändå så, bra jobbat. Hon har nu 3 år, 2 månader och 4 dagar och under den perioden 352 fyllor innan hon dör. Yey..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad ska man säga då? Du kan ju inte ens hålla reda på orden och du är uppenbarligen någon liten patetisk människa som vill att Åke Green ska bli president över världen. Du är patetisk. Tack för mig, bu för dig. Den lilla slaskhoran som du "räddade" kommer förmodligen att dö av en överdos eller dränkas i sina egna spyor ändå så, bra jobbat. Hon har nu 3 år, 2 månader och 4 dagar och under den perioden 352 fyllor innan hon dör. Yey..

Men plz håll lite stil på konversationen i alla fall. SlewME är inte patetisk, han gör vad han tror är rätt ( och jag fel iofs ) Och det skadar säkert inte att det finns några som honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan att jag inte är moderator... Kan ni ge er nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu får du fan ta och ge dig din feta lilla jävla skit unge... Sitta och och snacka en jävla massa skit och dessutom hoppas på att nån annan ska råka illa ut är tamefan tragiskt. Nu har du gått för långt. Vet att du inte tar mig på allvar men vill i alla fall få detta sagt. Du är bra exempel på en människa med minnesvärdskomplex och låg empati. Dessutom sitta och säga " Tack för mig, bu för dig" är ju inte heller så patetiskt? Börjar du med dessa barnsligheter när du får lita att säga till om eller?

Vet inte vad jag ska säga men jag lider med dig, det måste vara svårt. Blir ledsen att se folk bära sig åt på det sättet du gör, att kalla folk diverse otrevliga saker så som "Slaskhora" är inte rätt. Hoppas att det blir en varning för det där inlägget.

Blir runt ut sagt förbannad när jag hör sådana saker.

Lägger ner diskussionen med dig nu då jag tycker att det där var grymt dåligt skrivet och helt jävla sjukt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om folk tycker det är töntigt att gå runt i skogen och ringa polisen för att en tjej hade svalt piller med alkohol, vad är då att ha FEST ute i SKOGEN !? fyfan säger jag bara.

Lite småknäppt att du säger att du jämt har en ficklampa när du är ute och går bara för att du inte tycker om alkohol.. Lite småknäppt att du säger att du jämt har en ficklampa när du är ute och går bara för att du inte tycker om alkohol.. Mind your own feckin' business....
Ska du säga som komenterar att han har ficklampa med sig "Mind your own feckin' business" på dig själv du.

Tur att jag inte bor där du bor, eller tur för dig kanske.

Är det där ett hot?

EDIT: har reportat Benvit för hot och ovårdat språk

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...