Jump to content

Sämsta alkoholhaltiga dryck

The Dude
 Share

Recommended Posts

On topic dårå...Slombärslikör... Mina föräldrar hade tydligen plockat slombär och gjort sådan likör själva. Den var inte direkt äcklig på det sättet som folk ser på en äcklig dryck. Den var nämligen så söt att den gick inte att dricka. Det är så ironiskt eftersom dem alltid klagar på mig över att jag använder för mycket socker :teehee: Självklart ska man inte klunka upp liter av likör men det var ändå något skumt med den även om man bara tog lite.

Berit: Vet inte om det här bara är jag men min uppfattning är att saker blir godare desto mer påverkad man är. Eller godare kanske är fel ord, men mindre äckligt. Vodka blir som vatten...

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berit: Vet inte om det här bara är jag men min uppfattning är att saker blir godare desto mer påverkad man är. Eller godare kanske är fel ord, men mindre äckligt. Vodka blir som vatten...

Man blir ju bedövad och sinnena fungerar sämre så visst. Goda saker blir mindre goda och äckliga saker blir mindre äckliga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite småknäppt att du säger att du jämt har en ficklampa när du är ute och går bara för att du inte tycker om alkohol.. Mind your own feckin' business..

Hmm, det är jätte knäppt va?

Ska tala om varför jag har en ficklampa.. Jag cyklar alltid, varje dag och ibland även på kvällen och för att den inte ska bli stulen så lägger jag den i jackan.. Där av har jag alltid en ficklampa, något knäppt med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite småknäppt att du säger att du jämt har en ficklampa när du är ute och går bara för att du inte tycker om alkohol.. Mind your own feckin' business..

Men vi har ju redan gått igenom det här. SlewME ser bara nackdelarna med festande, vilket jag erkänner att det finns många av. Och om man bara ser det dåliga med alkoholen så är det inte det minsta konstigt att man vill stoppa folk som använder sig av det.

Om han däremot kunde se hur mycket glädje det även skänker människor eller kanske till och med festa till det själv nångång skulle han säkert ändra sin uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vi har ju redan gått igenom det här. SlewME ser bara nackdelarna med festande, vilket jag erkänner att det finns många av. Och om man bara ser det dåliga med alkoholen så är det inte det minsta konstigt att man vill stoppa folk som använder sig av det.

Om han däremot kunde se hur mycket glädje det även skänker människor eller kanske till och med festa till det själv nångång skulle han säkert ändra sin uppfattning.

Jo, "Let loose, have some fun.."

SlewME: Men värt att leka polis i buskarna? Jäkla töntigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bry sig? Om du skriver något på ett forum så behöver du inte ens fråga efter åsikter, du lär få de iaf..

Ja och jag har hört dina minst sagt jätte trevliga åsikter..

Vissa saker kan man hålla för sig själv, det får man lära sig i verkliga livet när man börjar jobba..

Du kan inte komma till din chef och säga, "du är en jävla tönt" för att han kanske gav dig löneminskning eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och jag har hört dina minst sagt jätte trevliga åsikter..

Vissa saker kan man hålla för sig själv, det får man lära sig i verkliga livet när man börjar jobba..

Du kan inte komma till din chef och säga, "du är en jävla tönt" för att han kanske gav dig löneminskning eller liknande.

Sa jag att du var en jävla tönt? Nej. Jag gav dig min åsikt på ditt agerande, deal with it..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag att du var en jävla tönt? Nej. Jag gav dig min åsikt på ditt agerande, deal with it..

Sa jag att du sa att du sa det eller?

Jag gav dig ett exempel som var närliggande det du sade.

Helt oprovocerat kommer du och säger att jag är töntig utan att veta något om mig. Det är klart man man blir irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag att du sa att du sa det eller?

Jag gav dig ett exempel som var närliggande det du sade.

Helt oprovocerat kommer du och säger att jag är töntig utan att veta något om mig. Det är klart man man blir irriterad.

Knappast oprovocerat och fortfarande har jag inte kallat dig töntig. Är man en partypooper så får man väll finna sig i att andra inte är det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...