SAAB Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Den bästa spriten är såklart den som man kan ha i bilarna. Etanol eftersom det är ju det som faktiskt är alkoholen. Men man kan ju prova dricka metanol också så får lite bieffekter. Men den sämsta vet jag inte. All sprit är dålig utom just den som driver bilarna. Redigerad 21 augusti, 2005 av SAAB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Svenskt Gin tror jag det heter... Det smakar Skit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Svenskt Gin tror jag det heter... Det smakar Skit... Ähh det är väl helt ok, grogga det med fruktsoda eller nånting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag är inte så himla förtjust i öl om jag ska vara ärlig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ähh det är väl helt ok, grogga det med fruktsoda eller nånting Testade aldrig det, Drack bara rent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Fy fan det var det värsta jag nånsin hört... Du skapade väl en tråd för ett tag sen om att du var jävligt ensam och inte hade några kompisar. Om du beter dig såhär är det inte så jävla konstigt grabben. Föresten, det är din sida du länkar till va? Tycker inte du ska skriva massa negativt om alkoholen utan hatt ha provat på att vara berusad själv, men det är bara min åsikt Sämsta spriten är helt klart HB, Zaranoff's sorter går ner om man vet hur man groggar. Ja det var jag som skapade den.. Jag är kräsen när det gäller vänner och det vet jag om och det finns folk som är som jag också, men jag måste bara hitta dem. Varför du tycker att jag gjorde fel ifrån mig är för att du förmodligen är en sån som köper ut och skapar oreda i samhället.. Rätta mig om jag har fel. När jag endå är på hugget så vill jag passa på att skriva att det är korkat att uppmana någon till att börja dricka, säger inte att någon här gör eller har gjort det men kan tänka mig det. Att jag skriver illa om alkohol är för att alkohol är illa och det finns en lag på 18år utav en anledning och den finns inte där på kul. Folk borde inse att det håller på att spåra ut.. Kommer att kämpa med bidrag och skit för att få min idé med hemsidan att gå runt, tro på den eller inte, det är upp till er! Kan passa på att säga att jag ev kommer att få support utav en kille på ett drogbehandlingshem här i Sverige som kommer att hjälpa till.. Dåliga nyheter för vissa och bra för andra Det är inte fel att göra rätt ifrån sig, vet inte hur ni vänsteraktivister tänker och resonerar men inte fan är det rätt iaf. @Crice, Ja jag är ute och går ibland.. Det är trevligt.. Du vet, man har vovve Aldrig fel att hjälpa någon och det kunde gått illa för henne, vet dock inte hur det gick, antaglligen bra då jag inte läste om henne i tidnigen. Åter till topicen? Redigerad 21 augusti, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja det var jag som skapade den.. Jag är kräsen när det gäller vänner och det vet jag om och det finns folk som är som jag också, men jag måste bara hitta dem. Varför du tycker att jag gjorde fel ifrån mig är för att du förmodligen är en sån som köper ut och skapar oreda i samhället.. Rätta mig om jag har fel. När jag endå är på hugget så vill jag passa på att skriva att det är korkat att uppmana någon till att börja dricka, säger inte att någon här gör eller har gjort det men kan tänka mig det. Att jag skriver illa om alkohol är för att alkohol är illa och det finns en lag på 18år utav en anledning och den finns inte där på kul. Folk borde inse att det håller på att spåra ut.. Kommer att kämpa med bidrag och skit för att få min idé med hemsidan att gå runt, tro på den eller inte, det är upp till er! Kan passa på att säga att jag ev kommer att få support utav en kille på ett drogbehandlingshem här i Sverige som kommer att hjälpa till.. Dåliga nyheter för vissa och bra för andra Det är inte fel att göra rätt ifrån sig, vet inte hur ni vänsteraktivister tänker och resonerar men inte fan är det rätt iaf. @Crice, Ja jag är ute och går ibland.. Det är trevligt.. Du vet, man har vovve Aldrig fel att hjälpa någon och det kunde gått illa för henne, vet dock inte hur det gick, antaglligen bra då jag inte läste om henne i tidnigen. Åter till topicen? Det ända jag är stor nog att köpa ut är folköl, men träffar jag någon som som vill bli kissnödig, så be my guest... Att jag tyvker du gör fel är att jag vet att jag hade blivit sur om nån gjorde så när jag festade utomhus så för några år sedan. Ser inte anledningen till att sabba för ett gäng som festar lite, varför? Du blir väl lämnad i fred när du är ute och promenerar, varör inte låta dom som festar och har kul vara ifred? Att uppmana till att dricka är väl precis lika korkat som att uppmana till att inte dricka? Visst är det fördjävligt att 13-14åringar super sig redlösa, me ndet är mer fördjävligt att alkoholen i sig får ta skit för det, det är småglinen det är fel på inte alkoholen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 @Crice, Ja jag är ute och går ibland.. Det är trevligt.. Du vet, man har vovve Aha, då fattar jag. Jag har också en, men brukar inte gå ut med den så sent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Nej usch. Den mest sketna ölen som finns. Heineken ska det vara Hehehe, du tycker som jag, Carlsberg Gold är fett äcklig och att man ska lägga stålarna på Heiniken, otur för mig är jag en fattig jävel så jag köper Christian Firtal, det är najs. Redigerad 22 augusti, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Det ända jag är stor nog att köpa ut är folköl, men träffar jag någon som som vill bli kissnödig, så be my guest... Att jag tyvker du gör fel är att jag vet att jag hade blivit sur om nån gjorde så när jag festade utomhus så för några år sedan. Ser inte anledningen till att sabba för ett gäng som festar lite, varför? Du blir väl lämnad i fred när du är ute och promenerar, varör inte låta dom som festar och har kul vara ifred? Att uppmana till att dricka är väl precis lika korkat som att uppmana till att inte dricka? Visst är det fördjävligt att 13-14åringar super sig redlösa, me ndet är mer fördjävligt att alkoholen i sig får ta skit för det, det är småglinen det är fel på inte alkoholen. Jag fattar vad du menar, men det är alkoholen som ligger bakom det hela och folk som köper ut alkoholen.. Jag har inget emot alkohol i sig utan att unga dricker alkohol, det är det jag vill stoppa vilket jag tror framgår på hemsidan. Varför jag stoppade festen var för att jag såg att det inte var vuxna som satt där och hade fest utan det var unga i åler 14 - 16 vilket jag tyckte såg ytterst obehagligt ut att unga ska sitta där och vara stupfulla. Jag lider när jag ser sådant och därav ringde jag polisen. Jag står fast vid att jag tycker att det var rätt utav mig. hahah , Ja för det mesta så blir jag lämnad ifred när jag är ute och går, men du kan inte gämföra en fyllefest med att vara ute och gå, det är absurt. Men ibland kommer det tanter med hundar som är pratglada , det är trevligt. Redigerad 22 augusti, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Du blir väl lämnad i fred när du är ute och promenerar Var bor du nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Var bor du nånstans? I centrala Kalmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Edel Pils är en hämsk öl. Går inte förklara mitt hat för den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fixade ett så fint bildcollage från senaste festen. Jag ger er fjortisfyllan! Hoppas dom inte tar illa upp om dom skulle se det, dom är schysta som fan. Rachmaninoff-shot i äggkoppar, Skölja ner med grogg i tekopp. Och så den minen på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Jag gör en Topp Tre-lista tror jag... 3: Irish stout och Guinness. Vidrigare blask får man leta efter. 2: "Helvetesdrycken", som jag kallar den. Står uppe i mitt rum i en coca-cola light-flaska. Innehåller bl.a vitt vin, whisky, HB och en fjärde ingrediens som jag fortfarande inte vet vad det är. 1: Cachaca. Ett sockerrörsbrännvin från Brasilien, är huvudingrediensen i deras nationaldrink Caipirinha. Ser ut som whisky, luktar som vodka, smakar som din värsta mardröm och har en eftersmak som påminner om avslaget portervin. När man dricker det kan man bokstavligen känna spritångorna leta sej upp för halsen... En gång blandade jag ut det med cider, 1+7 eller nåt. Cidern tog inte bort smaken, men Cachacan tog bort cidersmaken. Redigerad 22 augusti, 2005 av Streetwave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Samhällets boskap. Jag säger då det. Edit: Men för fan! Alltid ska folk komma före mina poster Redigerad 22 augusti, 2005 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Samhällets boskap. Jag säger då det. Edit: Men för fan! Alltid ska folk komma före mina poster Det är därför man quotar inlägg så man slipper editera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Fixade ett så fint bildcollage från senaste festen. Jag ger er fjortisfyllan! Hoppas dom inte tar illa upp om dom skulle se det, dom är schysta som fan. Rachmaninoff-shot i äggkoppar, Skölja ner med grogg i tekopp. Och så den minen på det Du serriöst nu, vad heter hon brunetten i röd/rosa topp? känner igen henne som fan btw, det är inte direkt tänkt att man ska shota Rachmaninoff, vodka shotar man inte i huvud taket... Redigerad 22 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag fattar vad du menar, men det är alkoholen som ligger bakom det hela och folk som köper ut alkoholen.. Jag har inget emot alkohol i sig utan att unga dricker alkohol, det är det jag vill stoppa vilket jag tror framgår på hemsidan. Varför jag stoppade festen var för att jag såg att det inte var vuxna som satt där och hade fest utan det var unga i åler 14 - 16 vilket jag tyckte såg ytterst obehagligt ut att unga ska sitta där och vara stupfulla. Jag lider när jag ser sådant och därav ringde jag polisen. Jag står fast vid att jag tycker att det var rätt utav mig. hahah , Ja för det mesta så blir jag lämnad ifred när jag är ute och går, men du kan inte gämföra en fyllefest med att vara ute och gå, det är absurt. Men ibland kommer det tanter med hundar som är pratglada , det är trevligt. Är väl inte ditt ansvar om ungdomar vill festa och ha kul en fredag/lördag kväll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hmmm... Vad jag har hört av polarna så är glykol sämst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts