Jump to content

Sämsta alkoholhaltiga dryck

The Dude
 Share

Recommended Posts

Ta aldrig:

Red Bull + alkohol... det sägs vara gott, men man dör av det.  :lol:

Appro på det!

Var ute på promenix i järfälla vid ca 12 på natten och så gick jag förbi ett ställe där det var någon fest och smart som jag är så har jag alltid en ficklampa med mig och började lysa med den och givetvis skrek alla "snuten" för att det är snuten som brukar har ficklampa så alla började ju dra sig, men det var 2st tjejer kvar och stod bara där och var säkert packade 5 gånger om, då tänkte jag, varför bryr dem sig inte, så jag laglydig som jag är ringde polisen och piketen var i närheten och kom till plats och då hade alla som drog givetvis gått tillbaka, så piketen gick ju in där och avbröt festen så visade det sig att ena tjejen hade blandat medicen och alkohol vilket kan vara livshotande. Vet inte hur det gick med henne men jag hörde det bara utav polisen då de frågade mig efter namn och sådär då det var jag som gjorde anmälan.

Kan även tillägga att det var lite inne i skogen, så det var mörkt.

Så kan det gå en kväll på fyllan.

Redigerad av SlewME
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appro på det!

Var ute på promenix i järfälla vid ca 12 på natten och så gick jag förbi ett ställe där det var någon fest och smart som jag är så har jag alltid en ficklampa med mig och började lysa med den och givetvis skrek alla "snuten" för att det är snuten som brukar har ficklampa så alla började ju dra sig, men det var 2st tjejer kvar och stod bara där och var säkert packade 5 gånger om, då tänkte jag, varför bryr dem sig inte, så jag laglydig som jag är ringde polisen och piketen var i närheten och kom till plats och då hade alla som drog givetvis gått tillbaka, så piketen gick ju in där och avbröt festen så visade det sig att ena tjejen hade blandat medicen och alkohol vilket kan vara livshotande. Vet inte hur det gick med henne men jag hörde det bara utav polisen då de frågade mig efter namn och sådär då det var jag som gjorde anmälan.

:lol:

Jävla party pooper.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äckligast hitills är nog carlsberg sotrguld. Drack 6 st idagm spydde en gång ute vid saltholmen, fy fan vad äckligt

Skoja min doja, Sort Guld är en av de godare ölen. Vi har alltid sånna hemma.

I Lol: Har druckit Red Bull och whiskey mer än en gång och jag dog inte . . . Men vidare gott tycker jag inte det är, tar bort alkoholsmaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoja min doja, Sort Guld är en av de godare ölen. Vi har alltid sånna hemma.

I Lol: Har druckit Red Bull och whiskey mer än en gång och jag dog inte . . . Men vidare gott tycker jag inte det är, tar bort alkoholsmaken.

Nej usch. Den mest sketna ölen som finns. Heineken ska det vara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ha väldigt kul med alkohol men det finns fortfarande grymt mycket nackdelar med det. Bra att vi har ett systembolag så att alkoholen tas på seriöst allvar.

Det gör den ju ändå inte eftersom mycket smugglas in eller hembränns. Skrota systemet eller sänk alkoholskatten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appro på det!

http://ungdom.mine.nu

Fy fan det var det värsta jag nånsin hört... Du skapade väl en tråd för ett tag sen om att du var jävligt ensam och inte hade några kompisar. Om du beter dig såhär är det inte så jävla konstigt grabben.

Föresten, det är din sida du länkar till va? Tycker inte du ska skriva massa negativt om alkoholen utan hatt ha provat på att vara berusad själv, men det är bara min åsikt

Sämsta spriten är helt klart HB, Zaranoff's sorter går ner om man vet hur man groggar.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appro på det!

http://ungdom.mine.nu

"Promenix" tolv på natten? :)

Går du "festrundor" och håller "rent" i området eller?

Menar inget illa, men det låter lite udda faktiskt. Bra att du räddade tjejens liv, förresten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...