Bubbli Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Detta är mr. M:s storasyster som skriver Vi behöver hjälp snabbt. Vi hittade en kattunge förra veckan och tog in den för att kunna hitta ett hem till den. Vi kan inte ta hand om den själva eftersom vi har hund och två allergiker i familjen. katten bor just nu på mitt rum och det håller liksom inte längre. Vi trodde att vi skulle kunna ringa ett djurhem och få den placerad, men alla har fullt i och med alla sommarkatter. Det ända vi vill ha är en mindre symbolisk summa, och med denna gosiga, semi-långhårs kattflicka som är rumsren kommer det ungefär ett och ett halvt kilo torrfoder. Skriv till min adress: Katschakai at gmail dot com om ni är intresserade Redigerad 21 augusti, 2005 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Så du vill hora ut denna gulliga varelse till rabiata GTAsajtare? Suck, suck. Kräng den på Blocket, där finns vagnslaster av seriösa köpare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Gula Sidorna på internet accepterar djurannonser, give it a shot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ett tips är att sätta upp lappar på Lycktstolpar, så gjorde vi med våran kanin vi hittade förut. Men det var ingen som ville köpa den så vi släppte ut den bland alla andra Kaniner i Stan (Stockholm). Jag tror den trivs där ute nu ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) så vi släppte ut den bland alla andra Kaniner i Stan (Stockholm). Jag tror den trivs där ute nu ja Haha, ni låter ju som rena djurägar-idealet... Redigerad 21 augusti, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ett tips är att sätta upp lappar på Lycktstolpar, så gjorde vi med våran kanin vi hittade förut. Men det var ingen som ville köpa den så vi släppte ut den bland alla andra Kaniner i Stan (Stockholm). Jag tror den trivs där ute nu ja Jag tror inte att den överlevde en dag där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Haha, ni låter ju som rena djurägar-idealet... Det är precis vad vi är. Våran familj har lätt för djur. Vår andra Kanin vi hade förut avled när vi var i Frankrike för den hade inte ätit på länge, kanske för att vi hade varit borta ett tag. Vad vet jag. En hundpsykolog vi känner säger att våran hund vi har nu är deprimerad, satt jag tror att det här med djur inte är nånting för oss. Så om du är smart Mr. M:s syrra så ska du inte sälja din kanin till min familj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ett tips är att sätta upp lappar på Lycktstolpar, så gjorde vi med våran kanin vi hittade förut. De har redan gjort det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Så om du är smart Mr. M:s syrra så ska du inte sälja din kanin till min familj. Hon vill inte sälja en kanin heller, hon vill sälja en katt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hon vill inte sälja en kanin heller, hon vill sälja en katt Men samma sak. Nej men sorry jag blandade ihop det lite, snackade så mycket om mina kaniner vi hade förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag gillar katter, men har en redan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ett tips är att sätta upp lappar på Lycktstolpar, så gjorde vi med våran kanin vi hittade förut. Men det var ingen som ville köpa den så vi släppte ut den bland alla andra Kaniner i Stan (Stockholm). Jag tror den trivs där ute nu ja Då fick den nog inte leva särskilt länge, dom skjuter bort kaniner där hela tiden pga överflöd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag bor i Göteborg och har alltid velat ha en kattunge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag bor i Göteborg och har alltid velat ha en kattunge. Systern igen Är du helt seriös, eller konverserar du bara? Om du är seriös så hör gärna av dig till min mail (finns i orginal posten) Jag vill gärna veta lite mer om din livssituation Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Systern igen Är du helt seriös, eller konverserar du bara? Om du är seriös så hör gärna av dig till min mail (finns i orginal posten) Jag vill gärna veta lite mer om din livssituation Grejen är den att jag och mina syskon vill ha en katt, men mina föreldrar tycker inte det är en bra ide. Sen har vi en hund också. Får tänka på saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Grejen är den att jag och mina syskon vill ha en katt, men mina föreldrar tycker inte det är en bra ide. Sen har vi en hund också. Får tänka på saken. syster Nej det låter ju inte som en så bra ide. Hon tycker inte om hundar. Vi har en och dom komer inte överens därav befinner sig katten nu instängd i mitt rum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har alltid velat ha en kattunge, men får inte pga en del anledningar(vill inte dra upp dom). Förresten var är Mr. M? Och varför har han bytt namn till Bubbli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag (Mr. M/Bubbli) har inget internet på min dator för att nätverkskortet är konstigt (funkar inte alls). Så i väntan på nytt kort så är jag inne på min syrras dator ibland. Jag bytte namn till Bubbli för att det va något Körliwörli kom på och det lät lite roligare än "Mr. M". Trevligt att nån "saknade" mig :'( . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Och varför har han bytt namn till Bubbli? Han blev feminint påverkad då hans syster fick använda hans konto, me thinks. EDIT: Whoops. Redigerad 21 augusti, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ser gtasajtens forum ut som en köp/sälj-marknad? låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts