AceError Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag har tankat ner hexen ett mycket gammalt dos spel. Så använde dosbox för att få igång det men det laggar som bara den :'( nån som vet vad felet är`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag har tankat ner hexen ett mycket gammalt dos spel. Så använde dosbox för att få igång det men det laggar som bara den :'( nån som vet vad felet är`? Jag tror till 100% att du har för långsam dator!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Du kan ju kolla FAQ på officiella hemsidan: http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 ,eller söka runt efter svar i deras forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tror till 100% att du har för långsam dator!!! Yeah right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tror till 100% att du har för långsam dator!!! Sen när blev DOS spel krävande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Sen när blev DOS spel krävande? Jag tror han skojja lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts