Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja jag tyckte vi skulle snacka lite om det här! Jo ni ska helt enkelt snacka om vilka covers som ni tycker är bäst! Då börjar jag. Metallica - Breadfan Metallica - last caress/Green hell Metallica - Am i evil? Metallica - So what? Nirvana - The man who sold the world Finns många andra bra grymma också , Men kommer inte på fler just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 ?? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31697 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Metallica - Sabra Cadabra Metallica - Whiskey in the Jar Två covers som låter bättre än orginalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 3 Doors Down - That Smell. Det känns som jag har sagt det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Guns N' Roses - Sympathy For The Devil. (Även fast 'Stones original är redigt bra, den med...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Svårt att använda originaltråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Svårt att använda originaltråden? Sluta gnälla. Metallica - Last Caress. Metallica - Blitzkrieg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Sluta gnälla. Metallica - Last Caress. Metallica - Blitzkrieg. Men herregud, det kommer nya "härm-topics" hela tiden, hur skulle det vara om det kom en ny tråd ist för originalet bara för originalet har fallit efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men herregud, det kommer nya "härm-topics" hela tiden, hur skulle det vara om det kom en ny tråd ist för originalet bara för originalet har fallit efter? Det är bara trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men herregud, det kommer nya "härm-topics" hela tiden, hur skulle det vara om det kom en ny tråd ist för originalet bara för originalet har fallit efter? Jag kom inte ihåg din jävla topic kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Marilyn Manson - Sweet Dreams Marilyn Manson - Tainted Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Den senaste vart ju låst: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33442 Fast vem bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det är bara trevligt. Själv anser jag det vara ett "waste of space" och det är irriterande med klontrådar överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men herregud, det kommer nya "härm-topics" hela tiden, hur skulle det vara om det kom en ny tråd ist för originalet bara för originalet har fallit efter? Det blir inte bättre för att du är tjatig och otrevlig. Låt den finnas, respektera andra människor och gud är med dig. Dag & Hugo - Fade to Black är en annan bra cover, rigth Pico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det blir inte bättre för att du är tjatig och otrevlig. Låt den finnas, respektera andra människor och gud är med dig. Dag & Hugo - Fade to Black är en annan bra cover, rigth Pico? Leker att det finns ett spöke i sitt rum Weener: När har jag vart otrevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Dag & Hugo - Fade to Black är en annan bra cover, rigth Pico? Den är så fin! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Leker att det finns ett spöke i sitt rum Weener: När har jag vart otrevlig? Förlåt, missuppfattade allt. Älskar dig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nightwish - Over the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Rammstein - Stripped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Thåström - Ingenting gör mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts