kariya Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 The Sims eller Sim City... Va? Vad ska den filmen handla om? Att man bygger hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Super Monkey Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Inget... Möjligtvis Ninja Gaiden Redigerad 29 augusti, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 En Zelda film kunde kanske fungera. Men då måste den vara datoranimerad ala' Final Fantasy style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Va? Vad ska den filmen handla om? Att man bygger hus? Nej nej, The Sims skulle ju kunna vara värsta såpan, typ Vita Lögner, Skilda Världar, fast som en långfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vet faktiskt inte. Man kan ju inte säga Call of Duty för det finns ju redan ett antal WW II filmer Du gillar CoD va ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Du gillar CoD va ? =P Nja, det är nästan det ända jag spelar Iallfall det ända FPS spelet jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skulle vara najs med prince of persia (sands of time) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Nja, det är nästan det ända jag spelar Iallfall det ända FPS spelet jag spelar Off-topic. Man ska ha ett Ä när man skriver ändå, och ett E när man skriver enda. Wtf? On-topic. F.E.A.R skulle vart mysigt som film. Redigerad 29 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Va? Vad ska den filmen handla om? Att man bygger hus? Jag menar sonm trueman show (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Trueman Show äger pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hmmm.... Silent Heroes: Basserat på BF-moden med samma namn. Alltså en krigsfilm som handlar om ett krig mellan Sverige och Norge. Zelda: Riktiga skådisar och hela kalaset! Shenmue: En film som avslutar spelserien! Metal Gear: Storyn från första spelet (alltså Metal Gear, inte Metal Gear Solid). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Off-topic. Man ska ha ett Ä när man skriver ändå, och ett E när man skriver enda. Wtf? On-topic. F.E.A.R skulle vart mysigt som film. Men Varit inte vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag vill naturligtvis inte att något spel ska bli film. Jag hatar när man förstör fina spelserier med en taskig film och ett lika taskigt spel som baseras på filmen. Hitman och Deus Ex kan väl få förbli underbara spel, och inte "dom där spelen den där usla filmen baseras på". Jag älskar Deus Ex, snälla förstör inte min bild av det!!! :'( Någon sade att Far Cry kunde bli en bra film, ledsen att behöva säga det men... Uwe Boll sitter i registolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts