krull Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 MGS 3 woow Final fantasy X :'( snyfft rörande slut Final fantasy 7 älskar spelet MGS 1 solid snake Alone In The Dark är inte den klar en dom har hållt på med den i 2 år typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hitman eller något av GTAspelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 HALO Silent Hill DOOM Men de har redan börjats på. Annars: Resident Evil 1 Resident Evil 2 Resident Evil Code: Veronica (Efter spelens story) Final Fantasy IV, VII, VIII, IX, IX-2, X. KINGDOM HEARTS Metal Gear, Metal Gear 2, Metal Gear Solid Fallout Nåt GTA spel Medievil (Skräck-komedi om en skelett-riddare i en magisk medeltid. Kan inte mer än bli bra. ) Finns säkert många fler men jag orkar inte tänka mer jut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) ... Redigerad 20 oktober, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Doom 3. och Worms Argmageddon. Fan va coolt det skulle vara riktiga maskar som höll i spec tilvärkade minivapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fan va coolt det skulle vara riktiga maskar som höll i spec tilvärkade minivapen. Du e ju fan sjuk varför inte Worms 4? GTA3 och Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Å, jag har väntat länge på en sån här topic... Helt klart att "The Legend of Zelda" skulle kunna bli en grymm film, även "Half-Life" men jag drömmer varje dag om än "Zelda"-film att jag t o m gjort en sida med möjliga soundtracks och skådespelare... >> TLOZ: Cast & Soundtrack Najs sida BTW när jag fick se den skådespelare på happy mask seller vart jag nästan lite rädd, liknade ju han så förannat mycket på nått sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Doom 3. och Worms Argmageddon. Fan va coolt det skulle vara riktiga maskar som höll i spec tilvärkade minivapen. DOOM filmen blir ju en hel del efter DOOM 3. När det gäller Worms har faktiskt jag också tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Enkelt val Mulle meck serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Najs sida BTW när jag fick se den skådespelare på happy mask seller vart jag nästan lite rädd, liknade ju han så förannat mycket på nått sett Valde inte Rob Lowe för att han liknade mycket... Såg han på någon film den dagen och så jag la bara till honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Alone In The Dark House Of The Dead Resident Evil Mortal Kombat Alien VS Predator Dom finns redan som film. @Blues: Utan Disneyfigurer så hade det inte blivit något Kingdom Hearts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Dom finns redan som film. @Blues: Utan Disneyfigurer så hade det inte blivit något Kingdom Hearts Han skrev kommer/har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Max Payne skulle faktiskt vara rätt ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 @Blues: Utan Disneyfigurer så hade det inte blivit något Kingdom Hearts Precis. Hela orsaken att Kingdom Hearts gjordes var för att visa att Disney inte bara är för barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Max Payne skulle faktiskt vara rätt ball Max Payne skulle äga så jävla hårt som film!!! Jag älskar verkligen Max Payne! Synd bara att Max Paynes röst och utséende är två olika personer.. Och Mafia skulle också bli en underbar film. Redigerad 28 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 MAFIA! såg en gammal film som nästan va som mafia.. riktigt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Deus Ex ... Den kommer tydligen år 2006 . Hoppas verkligen att de inte förstör spelet eller baserar filmen på Deus Ex 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tjaa, Diablo skulle kunna bli en rätt hyffsad äventyrs film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vet faktiskt inte. Man kan ju inte säga Call of Duty för det finns ju redan ett antal WW II filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 The Sims eller Sim City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts