Mark Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Dom flest spel som har blivit filmer har ju för det mesta inte blivit så bra, men om du fick bestämma vilket spel du skulle vilja se på film, vilket spel skulle det då vara? Själv tycker jag att antingen Metal Gear Solid eller nåt av GTA-spelen skulle passa sig ganska bra som film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Dom flest spel som har blivit filmer har ju för det mesta inte blivit så bra, men om du fick bestämma vilket spel du skulle vilja se på film, vilket spel skulle det då vara? Själv tycker jag att antingen Metal Gear Solid eller nåt av GTA-spelen skulle passa sig ganska bra som film.. Counter-strike Fast extremt mycket humor!!!! Som reallife CS filmerna fast 1&½ timme!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Counter-Strike. Snubbar som springer runder och och skjuter på varandra samt plantar och deffar i 1½ timme. Det är film det. Edit: skriver så jävla sakta *mummel* Redigerad 21 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Final Fantasy 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 "Hitman" med Christian Bale istället för Vin Diesel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Max Payne eller MGS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Måste påpeka att jag inte har sett nåt spel som blivit film, så det där du sa om att de blir dåliga vet jag inget om. Final Fantasy 7 är en av dem... och den kommer ju innom en snar framtid... (den verkar väldigt bra faktiskt) Men en som jag VILL ska komma är Zelda - A Link To The Past Redigerad 21 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Monkey Island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Metal Gear skulle varit fett. Eller GTA men då ska han inte bara skjuta ner människor utan göra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hitman eller Gta: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Harpan ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Final Fantasy VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Eller ett RTS spel typ Starcraft skulle vara nice, kunde bli nå starship troopers grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Harpan ( ) HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ojojoj MSröj, 2 timmars spännande min röjning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Maffia the City of angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Max Payne liren och Mafia, solklart, skulle vara hur häftigt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ojojoj MSröj, 2 timmars spännande min röjning. WÖrd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Half Life (ettan) Splinter Cell Max Payne Grand Theft Auto: San Andreas eller Vice City Men rykten finns att Splinter Cell och Max Payne ska bli film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts