lulle Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag hittade spelet 2 Days To Vegas på webhallen igår, det verkar RIKTIGT coolt. Jag undrar bara när det släpps, är det någon som vet när spelets exakta release är här? Här är bilder: (kopiera, klistra in) http://www.gamespot.com/pc/action/2daystov...x.html?q=2+days det påminner lite om GTA verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tror inte att det finns några fastställda release datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är dom bilderna från Dator.? Jag har helatiden trot att dom är från Ps3/xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är dom bilderna från Dator.? Jag har helatiden trot att dom är från Ps3/xbox 360. Det är samma bilder på alla 2 days to vegas sidor. (på gamespot iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 GRAFIKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Snygg grafik... Redigerad 21 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är dom bilderna från Dator.? Jag har helatiden trot att dom är från Ps3/xbox 360. Sry men den är till nxt-gen :'( Det är därför grafiken är så grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ok.. Det står på Webhallen att det släpps 2005, vi får hoppas att det släpps snart Grafiken ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts