-NightHawk- Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Naajjzz!!! Filmen var inte lika deppig som alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Detta har inget med gta att göra men hur gjorde du filmen under din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Detta har inget med gta att göra men hur gjorde du filmen under din signatur? Du kan använda "Animation Shop 3" som följer med Paint shop Pro. Du kan använda Videomatch. Men i båda fallen måste du givetvis göra bilderna innan, programmen bara lägger ihop dem en .gif film. Sen kan du även göra flash i Corel Rave eller Flash MX Redigerad 29 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hur blir man medlem på rapidshare utan att betala något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Kan man ladda ner dom programmen? Och vilket är bäst? EDIT: Jag vet att man måste rita själv men funkar det inte i widows movie maker 2? jag försökte lägga upp mina bilder men det tog lång tid innan det blev nästa bild så det såg konstigt ut. Jag försökte göra så bilden visades liten tid men det minsta var typ 1 sekund Och du behöver inte registera dig för att lägga upp eller ladda ner på rapidshare Redigerad 30 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Trodde man skulle få se lite spöken och annat ballt som du hade hittat .. Men det var lite spökkänsla över det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Kan man ladda ner dom programmen? Och vilket är bäst? Animation shop 3 är väldigt bra om man inte e så säker på vad man gör, den har en guide (wizard kallas den) som med enkla steg-för-steg förklarar hur du gör samtidigt som du själv ställer in så som du vill ha det. Animation shop 3: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Aniation_Shop_3_-_Wizard.jpg Videomatch är bättre om du ska göra en film tex Cs-film där du har 1000 prints som cs har spottat ut åt dig. Videomatch ger kanske bättre kvalité på sånna typ av "stora" filmer (är dock osäker ). I Videomatch kan du även lägga till div. effekter och sånt.. Videomatch: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/VideoMatch.jpg Fråga om du vill veta mer.. Redigerad 31 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Är Animation shop 3 och Videomatch gratis? Redigerad 31 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Videomatch är gratis om man ska göra "none-commercial use". så det är lugnt med andra ord. Däremot Animation shop är lite värre. PMa mig för mer info.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts