Jump to content

Min spökfilm

Share

Recommended Posts

Jag håller på att ladda upp min andra gta film på Rapidshare nu. >_<

Den heter Willes spökfilm och i den visar jag en spökbil och rullstolen och några andra läskiga platser.

Den gröna tuxedon som CJ har på sig har jag gjort själv :)

Om ni vill ha den i ert spel så kan ni ladda ner en nästan likadan på gtamods som någon annan har gjort.

När filmen är klar så trycker jag på edit och skriver det här men det kanske inte blir förren i morgon för det verkar som det inte funkar nu. :'( :rolleyes:

http://rapidshare.de/files/4463674/Willes_..._film_.wmv.html

Redigerad av Mad-Wille
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm... Ja. Tycker R* har ''försökt'' få det läskigt men inte lyckats tillräckligt :wub: För dem läskiga delarna är enligt mig nästan komiska.

Som bilarna som kör av sej själv :P Höll nästan på och flabba ihjäl mig med kompisen när vi såg den ;)

Men om det är något som skulle va lite eller något mer läskigt så skulle de vara : Leather Face, som vi fortfarande inte riktigt vet om han finns !

Är det någon som nånsin har sett honom ?

Många tkr nog att detta va off-topic men ville bara säga de :)

Smell ya later !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på att ladda upp min andra gta film på Rapidshare nu. :P

Den heter Willes spökfilm och i den visar jag en spökbil och rullstolen och några andra läskiga platser.

Den gröna tuxedon som CJ har på sig har jag gjort själv ;)

Om ni vill ha den i ert spel så kan ni ladda ner en nästan likadan på gtamods som någon annan har gjort.

När filmen är klar så trycker jag på edit och skriver det här men det kanske inte blir förren i morgon för det verkar som det inte funkar nu. :'( :)

>när ska du lägga up filmen, snart ska tråden låsas om du itne gör det? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor