Mad-Wille Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Jag håller på att ladda upp min andra gta film på Rapidshare nu. Den heter Willes spökfilm och i den visar jag en spökbil och rullstolen och några andra läskiga platser. Den gröna tuxedon som CJ har på sig har jag gjort själv Om ni vill ha den i ert spel så kan ni ladda ner en nästan likadan på gtamods som någon annan har gjort. När filmen är klar så trycker jag på edit och skriver det här men det kanske inte blir förren i morgon för det verkar som det inte funkar nu. :'( http://rapidshare.de/files/4463674/Willes_..._film_.wmv.html Redigerad 28 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Väntar otåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det funkar inte idag internet bara stänger av och på så jag hinner aldrig lägga upp den Hoppas det är bättre i morgon God Natt Redigerad 20 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vist vist go´natt och hoppas det funkar i morron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Så woligt, får väl vänta te imorn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ooh yeah älskar spooky stuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Me2 och SA e proppat med det (YIPPIE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Du kunde inte väntat med att starta tråden tills du fått upp filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hmm... Ja. Tycker R* har ''försökt'' få det läskigt men inte lyckats tillräckligt För dem läskiga delarna är enligt mig nästan komiska. Som bilarna som kör av sej själv Höll nästan på och flabba ihjäl mig med kompisen när vi såg den Men om det är något som skulle va lite eller något mer läskigt så skulle de vara : Leather Face, som vi fortfarande inte riktigt vet om han finns ! Är det någon som nånsin har sett honom ? Många tkr nog att detta va off-topic men ville bara säga de Smell ya later ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 *väntar* Ge Mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Leatherface finns inte(men börja nu inte diskutera detta i denna topic åxå) Håller med om att bilarna e lite komiska men det e helheten som gör att det e "läskigt" (att det e mycke grejer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Näpp... Nu ska vi INTE diskutera om leather face. Orkar inte me de ! Tkr faktiskt ''storyn'' är mer läskig än helheten (förstog kanske inte riktigt vad du mena men ) Smell ya later ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Går offtopic i väntan på filmen: Menar att alla rykten, spökbilar, rullstolen och alla "skummisar" i storyn gör så att det blir en härligt läskig känsla. PS: AREA 69!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Njäe Inte enligt mig då. Men smaken är som baken Smell ya later ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag håller på att ladda upp min andra gta film på Rapidshare nu. Den heter Willes spökfilm och i den visar jag en spökbil och rullstolen och några andra läskiga platser. Den gröna tuxedon som CJ har på sig har jag gjort själv Om ni vill ha den i ert spel så kan ni ladda ner en nästan likadan på gtamods som någon annan har gjort. När filmen är klar så trycker jag på edit och skriver det här men det kanske inte blir förren i morgon för det verkar som det inte funkar nu. :'( >när ska du lägga up filmen, snart ska tråden låsas om du itne gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Väntar otåligt lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Area 69 har ju alien teknalegy (stavnings fel) en tjej i backrunden snackar om det när man gör uppdraget "black prodject" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Area 69 har ju alien teknalegy (stavnings fel) en tjej i backrunden snackar om det när man gör uppdraget "black prodject" Ja så sant så sant och likaså finns det en gubbe utanför li'l probe' in' som säger they know och två till ord (kommer inte ihåg vilken) men det hör kanske inte ihop med "alien teknology" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Du kunde inte väntat med att starta tråden tills du fått upp filmen? [jaaa och dess utom så får gjärna någon annan göra en spökfilm det skulle vara jätte trevligt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kommer det snart någon film??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts