Egget91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Var iväg till uppsala idag och köpte mig själv ett SSX 3 till PS2 Jag sitter och spelar det just nu och njuter Vad tycker ni om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag har haft det ganska länge, Tyckte att det var väldigt kul i början men jag tröttnade ganska fort på det. Men det är ju ett bra spel att utmana polarna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Var iväg till uppsala idag och köpte mig själv ett SSX 3 till PS2 Jag sitter och spelar det just nu och njuter Vad tycker ni om spelet? Är det finare än SSX - Tricky? Jag har funderat på att skaffa det, eftersom Tricky var så extremt roligt (Har fullt på allt med ;arty och Eddie, det är allt jag orkat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Är det finare än SSX - Tricky? Jag har funderat på att skaffa det, eftersom Tricky var så extremt roligt (Har fullt på allt med ;arty och Eddie, det är allt jag orkat) Jag har inte kört tricky men idag när jag köpte 3an sa min brorsa att tricky var roligare Men vad vet han Edit: Jag köpte det för bara 149 kr, så köp det Redigerad 20 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det finare än SSX - Tricky? Jag har funderat på att skaffa det, eftersom Tricky var så extremt roligt (Har fullt på allt med ;arty och Eddie, det är allt jag orkat) Jag tycker det är snyggare grafik (vackert glittrande snö) och flyter på bättre än tricky. Men jag saknar några av banorna i SSX Tricky. Men om du gillade de tidigare spelet så är SSX 3 ett givet köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Jag älskar banan när man typ åker i en stad Edit: Den hette vist Metro City Redigerad 20 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hade det till xbox.... körde en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ett riktigt härligt och "uppfriskande spel! Men jag tröttnade innan på det eftersom man förlorar massa tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ett riktigt härligt och "uppfriskande spel! Men jag tröttnade innan på det eftersom man förlorar massa tävlingar. Ja, en bit in i spelet blir tävlingarna väldigt frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, en bit in i spelet blir tävlingarna väldigt frustrerande Det är ett "Slå sönder kontrollen"-spel Det är ju bra och dåligt, när man väl klarar dem blir man så lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är ett "Slå sönder kontrollen"-spel Det är ju bra och dåligt, när man väl klarar dem blir man så lycklig haha precis ,Men ska nog ta mig tid snart att öka mac's stats innan jag fortsätter med något race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hade det till xbox.... körde en gång Man ska ha på PS2 Körde på X-box en gång och det var skittråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Man ska ha på PS2 Körde på X-box en gång och det var skittråkigt Ja, det är inte riktigt samma känsla när man sitter och lirar det på X-box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Ja, det är inte riktigt samma känsla när man sitter och lirar det på X-box. Dosorna är för klumpiga Redigerad 21 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) SSX tricky är ju bäst! Jag diggar låten som kommer när man får tricky chans! EDIT: Låten heter Run DMC - It's Tricky Redigerad 21 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är det inte fler som har spelat ett SSX spel här på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hur kan jag ha missat denna tråden? jag äger juh på ssx. jag har klarat alla ssx spel flera gånger om och har säkert vunnit över 100 matcher! det äger! min favorit bana är tokyo megaplex på ettan! ska köa för att köpa ssx4:on tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 ska köa för att köpa ssx4:on tour Ja, lätt att man måste ha det i sin samling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Dosorna är för klumpiga Inte om du har kontroll S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Inte om du har kontroll S eller så skaffar man en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts