Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Som topicen lyder: va heter denna jacka? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Combat jacket, om du menar den gröna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad heter tuxedo byxorna "tuxedo pants" i IMGtool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Combat jacket, om du menar den gröna. Okey, tack, vart köper jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Okey, tack, vart köper jag den? Binco, btw du har ju kommit långt på GTA tror jag, har du inte märkt jackan innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad heter tuxedo byxorna "tuxedo pants" i IMGtool??? Du har väntat ganska länge för svar märker jag nåjaa,men jag vet inte. Inte mycket vidare av modding. OT nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Binco, btw du har ju kommit långt på GTA tror jag, har du inte märkt jackan innan eller? Har klarat spelet.. föresten hatr jag alla kläder i spelet oxo, alla special oxo, men kommer inte ihåg vart jag köppte jackan bara, och har inte känt för att använda den heller, förens nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Har klarat spelet.. föresten hatr jag alla kläder i spelet oxo, alla special oxo, men kommer inte ihåg vart jag köppte jackan bara, och har inte känt för att använda den heller, förens nu Aha, okej då förstår jag. Edit: Ser jag fel eller är din LS-tatuering (right chest) större än vanligt? :S Redigerad 20 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Aha, okej då förstår jag. Edit: Ser jag fel eller är din LS-tatuering (right chest) större än vanligt? :S Tycker den ser normal ut, föresten är det Pottzorks bild har det på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Aha, okej då förstår jag. Edit: Ser jag fel eller är din LS-tatuering (right chest) större än vanligt? :S Tycker också den ser lite maffig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts