darkjak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 På den här tråden ska ni lägga upp alla bannrar och signaturer ni använder, har använt, eller helt enkellt tycker är kul! Här är några av mina: Gammal: ------ Ny: http://www.geocities.com/darkjakfilms/darkavatar.gif If you accept things the way they are, you're an active participant in making them worse -Logan, Dark Angel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=18566&st=4000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Mjeh? What the hell are you thinking? Du borde la ändå veta om "The one and only - reborn, Visa era Signaturer/Avatarer"? Eller? Redigerad 20 augusti, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mjeh? What the hell are you thinking? ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Finns redan en sådan här tråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja i den visar man upp dem man har antar att syftet med denna är att man ska visa upp såna man haft/gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nödvändig tråd? Inte en chans att jag kommer ihåg alla signs jag har haft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nödvändig tråd? Inte en chans att jag kommer ihåg alla signs jag har haft. Man kan ju alltid kolla på upl.silentwhisper om man använder det förståss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 ... Eller har kvar dom där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Skämmes, darkjak! *Smisk* *LÅST* ... Fan. Jag har inte nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 *SPANKAR DARKJAK DUBBELT SÅ HÅRT SOM SIANA* Höhö, nu kommer det här förvandlas till värsta spamtråden bara för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 @darkjak: Har du verkligen varit medlem sedan 03? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Joined: 6-September 03 Tydligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 *smisk smisk* Inte göra identiska trådar om samma ämne *smisk smisk* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Varför skapar du denna tråden egentligen? Man visar väl upp sina förbannade signaturer i The one and only. Fast, det är ju jävligt intressant att se folks gamla signaturer. (Not.) Jag menar, wtf? Pani find this topic crappy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Tror du man kommer ihåg alla signaturer man haft eller? Har haft 100st typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 @darkjak: Har du verkligen varit medlem sedan 03? Jag skulle inte tro det, eller så har krigs tråden fått nått i hans skalle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 *smisk smisk* http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/blury9jp.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts