pKz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Pissar: Olåst om jag är ensam. Låst om någon är hemma. Bajzar: Låst som fan överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Fan har upptäckt att ibland låser jag inte äns när folk e hemma, men det e mest när de sover och jag pissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Haha nä typ inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Så jävla nice att uföra sina behov med öppen toa dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Låser aldrig om jag bara pissar. Fast det är bara om vi snckar hemma. Annars låser jag. Och om jag ska skita brukar jag ha öppen dörr för att höra musiken som spelas på datorn. Men är nån hemma låser jag o läser kalle pocket ffs.! Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Så klart, annars kanske Stellhell kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Så klart, annars kanske Stellhell kommer. Skulle aldrig ta någon på toaletten. Det blir bara FÖR lätt då. Byxorna nera och allt. Blir ju ingen sport i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Skulle aldrig ta någon på toaletten. Det blir bara FÖR lätt då. Byxorna nera och allt. Blir ju ingen sport i det. Nej det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Låser aldrig om jag bara pissar. Fast det är bara om vi snckar hemma. Annars låser jag. Och om jag ska skita brukar jag ha öppen dörr för att höra musiken som spelas på datorn. Men är nån hemma låser jag o läser kalle pocket ffs.! Null vote. Trådlösa hörlurar, duuh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Trådlösa hörlurar, duuh Jag vill ha BAS. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Grados sr-125 ÅÅ älskar mina lurar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vote: Ja En bra vana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Va fan... Orka låsa! När är hemma vill säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 smile_av_GTA3_PLAYER.gif Skulle aldrig ta någon på toaletten. Det blir bara FÖR lätt då. Byxorna nera och allt. Blir ju ingen sport i det. Hahahaha, det har du fan rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts