virre cool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, Det känns lite säkrare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Brukar inte låsa om jag ska ta ett piss och är hemma ensam, brukar stänga dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Om jag pissar låser jag även om det är nån hemma Är ingen hemma låter jag dörren vara öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vilken dörr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Jag låser nästan alltid oavsett om någon är hemma eller ej. Finns undantag. Edit: Notera ordet nästan Redigerad 20 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag låser alltid oavsett om någon är hemma eller ej. Finns undantag. Nu säger du ju emot dig själv. Låser bara när jag ska skita. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Gör jag väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote : Ja Låser alltid toadörren, oavsett vad som händer så kommer jag alltid låsa den. Älskar dig låset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 När jag är hemma ensam brukar jag pissa med dörren står helöppen. vet inte riktigt varför men det är kul Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nu säger du ju emot dig själv. Låser bara när jag ska skita. Typ. Visst gör jag det. Får väl ändra det då om ni ska vara så noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja, har blivit van vid det Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Nej, stänger inte ens till dörren om jag är ensam, bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 vote ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja, det gör jag. fast om jag glor på tv och e ensam hemma så brukar jag ställa dörren lite halvöppen för att höra vad dom säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har inget lås till toan hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det är en reflex att jag låser dörren så... Vote:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Låser inte men stänger till så mycket så jag hör om nån kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har inga andra varelser hemma hos mig mer en min hund, så jag har i princip öppen dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Låser alltid om mig så att jag kan få läsa Kalle Anka ifred .hehe w0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Läsa är fan ett måste på toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts