Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Nej Om ingen är hemma vad har jag att låsa för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Nej Om ingen är hemma vad har jag att låsa för? Tjuvar (Klart jag låser!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Låser alltid om mig så att jag kan få läsa Kalle Anka ifred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tjuvar (Klart jag låser!!!) Om det är tjuvar i huset så låser ju jag in mig i toalleten, men om det inte är några inbrottstjuvar då låser jag inte. Är inte så jävla rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nopp, jag är frigående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tjuvar Ja, om det kommer tjuvar är det ju viktigt att de inte kommer på en med brallorna nere. Nödiga tjuvar är inte att leka med. Ack, ack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej, min toalett är avstängd för gustav vasa bor i stolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej för om jag gör det så får jag inte upp den igen(trög som fan). Då får brankåren komma å lyfta ut mig genom fönstret eller så får dom slå in dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, e van me de så gör de jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote : ja är en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nja ibland. Stänger kanske bara till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Skulle nog säga att det är 50/50.. Ibland gör jag de, ibland inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 När jag kommer på att jag är ensam hemma brukar jag låsa upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Så nu tänker du mörda folk när dom sitter och skiter?låågt Men inte lika lågt som det här från Glocalnet... OnT: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Gyyyd .. haha den har man ju aldrig hört förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 När jag kommer på att jag är ensam hemma brukar jag låsa upp igen För att uppnå vadå? BtW: Ja, jag låser ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Ja. För det är ju inte precis ansträngande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej jag öppnar dörren och sitter och skriker till folk att dom ska komma in och kolla på! nejmen jag låser alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 För att uppnå vadå? För att jag kan utan att någon blir störd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts