Jump to content

Låser ni till Toaletten

eliizar
 Share

Gör ni det?  

130 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är olika... Jag stänger alltid dörren dock. Har som reflex att stänga dörren(och låsa). Sitter ni och skiter med dörren öppen eller? Tänk om din mamma kommer in genom dörren precis när du börjar så hör du inte så kommer hon mot toan, och voila!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är olika... Jag stänger alltid dörren dock. Har som reflex att stänga dörren(och låsa). Sitter ni och skiter med dörren öppen eller? Tänk om din mamma kommer in genom dörren precis när du börjar så hör du inte så kommer hon mot toan, och voila!

Då skulle jag säga "Hej mamma jag bajsar!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa fyfan, i min förra skola var det någon som hade smetat bajs på toa ringen och bajsat i handfatet... trevligt :wacko:

I min skola hade någon tagit bajs med sina händer och smetat på vägen.. sen pissat på golven :blink: ....... liksom kul om man ska skita :P

TIPS!:

Bajsa Aldrig I Skolan!

-----Varför tux? säg varför?!!!

SVAR: För någon som skiter kan ha nån röv sjukdom och när han sitter på toastolen så stannar det kvar! och sen när du ska sitta så kommer det på dig!

ELLER!

eller så pissar nån "8 - 10 åring" på toastolen och torkar inte efter och helt plötsligt så ser du inte det och så sitter du på det och bajsar!

:P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor