eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Kom på att jag gör det när jag satt o sket för 5 min sen... skum fråga eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Så nu tänker du mörda folk när dom sitter och skiter?låågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Beväpnar alltid mig själv då jag uppsöker toaletten, och barrikaderar dörren med hyllor och diverse andra föremål - man ska inte lita på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Beväpnar alltid mig själv då jag uppsöker toaletten, och barrikaderar dörren med hyllor och diverse andra föremål - man ska inte lita på någon. Svår skoltided elelr? doppad i toan av 9 orna? hehe traumatiska minnen och nu måste man skydda sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Vote: Ja @ eliizar: Brukar aldrig skita i skolan... jäkla äkligt om man tänker efter Svår skoltided elelr? doppad i toan av 9 orna? hehe traumatiska minnen och nu måste man skydda sig Redigerad 20 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej låser aldrig, eftersom låset inte funkar här i min lägenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) @ eliizar: Brukar aldrig skita i skolan... jäkla äkligt om man tänker efter tongue.gif Aa fyfan, i min förra skola var det någon som hade smetat bajs på toa ringen och bajsat i handfatet... trevligt Redigerad 20 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Så nu tänker du mörda folk när dom sitter och skiter?låågt Hahaha!!! Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det är olika... Jag stänger alltid dörren dock. Har som reflex att stänga dörren(och låsa). Sitter ni och skiter med dörren öppen eller? Tänk om din mamma kommer in genom dörren precis när du börjar så hör du inte så kommer hon mot toan, och voila! Redigerad 20 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är olika... Jag stänger alltid dörren dock. Har som reflex att stänga dörren(och låsa). Sitter ni och skiter med dörren öppen eller? Tänk om din mamma kommer in genom dörren precis när du börjar så hör du inte så kommer hon mot toan, och voila! Då skulle jag säga "Hej mamma jag bajsar!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, känns säkrare så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Aa fyfan, i min förra skola var det någon som hade smetat bajs på toa ringen och bajsat i handfatet... trevligt I min skola hade någon tagit bajs med sina händer och smetat på vägen.. sen pissat på golven ....... liksom kul om man ska skita TIPS!: Bajsa Aldrig I Skolan! -----Varför tux? säg varför?!!! SVAR: För någon som skiter kan ha nån röv sjukdom och när han sitter på toastolen så stannar det kvar! och sen när du ska sitta så kommer det på dig! ELLER! eller så pissar nån "8 - 10 åring" på toastolen och torkar inte efter och helt plötsligt så ser du inte det och så sitter du på det och bajsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ibland, beor på hur trött jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Ja! Fått det som en vana! Tänk om det kommer hem någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har inte så mycket att välja på, låset gick sönder för ett bra tag sen och nu sitter det inget alls där. Men även så om det skulle finnas ett lås så skulle jag inte låsa om jag vore ensam hemma, vilket jag väldigt sällan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag låser varje gång, även när jag är ensam hemma. Tänk om Michael Jackson skulle komma! :'( Ne, men det är vara en reflex, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tänk om Michael Jackson skulle komma! crying.gif hahahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja det är självklart, det gör jag alltid, till och men när jag fixar frillan. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nä jag gillar att folk kommer in medans jag skiter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts