Jump to content

Vilken muppet är du?

_lance_vance_
 Share

Recommended Posts

Pfft, ingen är så Gonzo som jag. Fook testet, jag är Gonzo-generalen reinkarnerad.

Nigga please

Det finns inga efterträdare. There's only one Dr. Gonzo

För övrigt så ska Thompsons familj och vänner skjuta ut hans kvarlevor ur den stora Gonzo-kanon-statyn, som de har byggt på hans mark inatt, kl 19:00, lokaltid i Colorado, vilket är kl 3 här i gamla Sverige. Det kommer att vara den mest extravaganta och originella begravningen världen har skådat sen Shah Jahan byggde "Taj Majal" i Mumtaz Mahals ära.

Jag hade själv planerat att göra pilgrimfärden till Woody Creek för att se spektaklet med egna ögon, men eftersom det är en privat tillställning så får jag ha min egen ceremoni här hemma, ett par goda vänner kommer över nån gång under småtimmarna, för att sitta uppe på taket, dricka några glas Chivas Regal och hedra den man som har inspirerat så många människor, på det bästa sättet vi kan. För vi: de fåtal svin som har haft nöjet av att förstå de riktiga skämten och de smuts våra ledare egentligen står för, så är detta slutet av en tidsålder. Den siste av de riktiga radikalerna har nu lämnat oss, och det är kört för oss alla.

OK, jag tror jag har snöat ut helt off topic här kanske, vad handlar den här tråden om egentligen?

"Vilken muppet är du?" :wacko:

umm..... ok..... good luck with that one

Vila i fred HST

Buy The Ticket. Take The Ride

- Mahalo

Fräsch signaturbild föresten, en av de bättre jag sett faktiskt.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nigga please

Det finns inga efterträdare. There's only one Dr. Gonzo

Tsk, tsk. Självklart var jag inte seriös.

Och ja, jag hade också begett mig ut till Woody Creek om det inte varit en privat begravning. Förresten var vi alltid "fucked", bara att de flesta av oss inte visste om det. Förvisso började vi på topp och jobbade oss ner, så det har väl aldrig varit en överraskning. Vid vissa tillfällen har nedgången avstannat, men nog fan återupptas den. Snart är vi alla körda, men dessvärre finns inte Hunter kvar att hjälpa oss igenom de sista timmarna.

Eller något. Så känner i alla fall, och utav någon anledning delar jag med mig av denna filosofi i den här tråden.

Carry on, Sergeant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor