_lance_vance_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tryck här Själv blev jag GONZO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Själv blev jag GONZO Pfft, ingen är så Gonzo som jag. Fook testet, jag är Gonzo-generalen reinkarnerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Gonzo men det var ett ganska dåligt test.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Kermit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Kermit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 gonzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! Jag vart också kallat schitzofren av det där testet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Miss Piggy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! Jag med <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vomit... Oj just ja han hette Kermit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Animal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Pfft, ingen är så Gonzo som jag. Fook testet, jag är Gonzo-generalen reinkarnerad. Nigga please Det finns inga efterträdare. There's only one Dr. Gonzo För övrigt så ska Thompsons familj och vänner skjuta ut hans kvarlevor ur den stora Gonzo-kanon-statyn, som de har byggt på hans mark inatt, kl 19:00, lokaltid i Colorado, vilket är kl 3 här i gamla Sverige. Det kommer att vara den mest extravaganta och originella begravningen världen har skådat sen Shah Jahan byggde "Taj Majal" i Mumtaz Mahals ära. Jag hade själv planerat att göra pilgrimfärden till Woody Creek för att se spektaklet med egna ögon, men eftersom det är en privat tillställning så får jag ha min egen ceremoni här hemma, ett par goda vänner kommer över nån gång under småtimmarna, för att sitta uppe på taket, dricka några glas Chivas Regal och hedra den man som har inspirerat så många människor, på det bästa sättet vi kan. För vi: de fåtal svin som har haft nöjet av att förstå de riktiga skämten och de smuts våra ledare egentligen står för, så är detta slutet av en tidsålder. Den siste av de riktiga radikalerna har nu lämnat oss, och det är kört för oss alla. OK, jag tror jag har snöat ut helt off topic här kanske, vad handlar den här tråden om egentligen? "Vilken muppet är du?" umm..... ok..... good luck with that one Vila i fred HST Buy The Ticket. Take The Ride - Mahalo Fräsch signaturbild föresten, en av de bättre jag sett faktiskt. Redigerad 20 augusti, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nigga please Det finns inga efterträdare. There's only one Dr. Gonzo Tsk, tsk. Självklart var jag inte seriös. Och ja, jag hade också begett mig ut till Woody Creek om det inte varit en privat begravning. Förresten var vi alltid "fucked", bara att de flesta av oss inte visste om det. Förvisso började vi på topp och jobbade oss ner, så det har väl aldrig varit en överraskning. Vid vissa tillfällen har nedgången avstannat, men nog fan återupptas den. Snart är vi alla körda, men dessvärre finns inte Hunter kvar att hjälpa oss igenom de sista timmarna. Eller något. Så känner i alla fall, och utav någon anledning delar jag med mig av denna filosofi i den här tråden. Carry on, Sergeant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! Jahapp ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 You are Animal! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Gonzo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 You are Waldorf and Statler! Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts