HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Screenshots Från n64 emulator Njaa, typ.. Har spelat in, sen klippt och gjort frames och skit.. Var ganska jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det blir lite konstigt med hans hatt, men annars var den fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det blir lite konstigt med hans hatt, men annars var den fin Det blev väl inget fel med hatten? Hans hatt är snyggare än vad din hatt någonsin kommer bli. Take that, niggah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Han kanske menar att en liten del av den sitter kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 qouad, bra och snyggt arbete... Men borde den inte vara blå istället för gul, lila och röd? Eftersom GTASajtens färg är blå/mörkblå så borde väl bannern också ha det? Jag klagar inte, bara ger lite tips och annat roligt. Och du har ju gjort en ny banner, så måste du inte be Hultenius om tillåtelse för att lägga upp den på din sida? Jag är osäker, men jag fick bara en känsla av att det är så.. Jaja, Keep up the Good Work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hur gör ni sånna? WoNdErBarT gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) @gtajägarn: Ni kan göra egna? GTAsajten har ingen officiell logga. @I lol: Dem görs i Imageready (iaf mina) orkar inte förklara hur. Redigerad 21 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 @gtajägarn: @I lol: Dem görs i Imageready (iaf mina) orkar inte förklara hur. Jättesvårt att förklara! Du högerklickar på en .avi > öppna med > imageready! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jättesvårt att förklara! Du högerklickar på en .avi > öppna med > imageready! Men din mupp, jag menade min. vet inte om han menade den men om du tänker efter lite nästa gång så fattar du vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jättesvårt att förklara! Du högerklickar på en .avi > öppna med > imageready! Om han menade mig så använder jag inte image ready.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Utan i? (vilket använder du då) btw gtajägaren så har jag frågat hultan om lov, nu har han sakt att det är okej åxå Redigerad 21 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts