Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag har gjort en liten banner till gtasajten som jag tänkte använda på min hemsida. Lägger upp den så ni får använda den åxå om ni vill. (kommentera gärna) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/gtasajtenbanner.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Bah... nog för att den var snygg, men konsultera HOWHOW om ni vill ha riktig kvalitet. Bannemej. Redigerad 20 augusti, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nog för att han e duktig men du vet ju inte vad jag kan...right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Den var ganska najs faktiskt, har du gjort den i Imageready eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nog för att han e duktig men du vet ju inte vad jag kan...right? *kollar på din banner* Nej, nej just det - jag har ingen aning. My bad, förlåt så mycket och all that jazz. Maw-rawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 @eliizar:ja den är gjord i imageready @ crice:lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 @eliizar:ja den är gjord i imageready @ crice:lägg ner Snygg, men texten kunde vara snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Varför inte göra en riktigt brutal istället och locka hit en massa kompetenta människor från fuska.se´s forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Den var snygg.. Skulle bara vilja att det att det skulle vara ett litet "G" = Altså ett sånnt >"g" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Ska kanske testa göra en senare med.. En lite större, och en som folk kan sprida på msn.. EDIT: Visst borde crice använda den här istället? Redigerad 20 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska kanske testa göra en senare med.. En lite större, och en som folk kan sprida på msn.. EDIT: Visst borde crice använda den här istället? Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 EDIT: Visst borde crice använda den här istället? Fook uff, det fina med min avatar är ju att han har cigaretten i en sexig cigaretthållare men att den inte är tänd. Gonzo-style, you fucking swine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fook uff, det fina med min avatar är ju att han har cigaretten i en sexig cigaretthållare men att den inte är tänd. Gonzo-style, you fucking swine. @quad- lite tråkig text, men helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Fixade till denna nyss, ska kanske klottra dit gtasajten på något snyggt sätt sen om jag orkar. 15 frames. Redigerad 20 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fixade till denna nyss, ska kanske klottra dit gtasajten på något snyggt sätt sen om jag orkar. 15 frames. Va fan har Mario med GTA att göra?! Du får ju göra någonting med GTA fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Va fan har Mario med GTA att göra?! Du får ju göra någonting med GTA fattar du Ingen aning, första jag kom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Snyggt, men målade du mario för hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Snyggt, men målade du mario för hand? Nej.. Alltså.. Lite svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Screenshots Från n64 emulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts