Elander Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Någon som har en detaljrik guide hur man gör en socker salpeter bomb eller en socker salpeter raket? Ahh du är bäst som drog upp denna tråden,och frågade om det!*för jag behöver också hjälp* men vad jag har hört så ska man smälta?ihop sakerna så fungerar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jaga brosan med softair gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Lägga en CD skiva i micron och sen starta micron, så blir det fina färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jaga brosan med softair gun Asså,menar nog mer bomber,rökbomber,annat sådant trams(som skrivs i denna topic). Men visst jaga ngt syskon med soft airgun är inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jaga brosan med softair gun Vad har du för vapen.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 du är bäst som drog upp denna tråden,och frågade om det!*för jag behöver också hjälp* men vad jag har hört så ska man smälta?ihop sakerna så fungerar det Ja jag vet nä men jag behöver också hjälp. har alla grejor hemma men behöver veta hur jag ska göra för att få bästa effekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ahh du är bäst som drog upp denna tråden,och frågade om det!*för jag behöver också hjälp* men vad jag har hört så ska man smälta?ihop sakerna så fungerar det Jag och min kompis tog 100g salpeter och 100g socker och blandade i en burk 20 sekunder typ sen gick vi ut och stoppade i ett tomtebloss och tände på och fan va rök det kom och elden var lila och asfalten smallt. Eller heter det smällte? ( Är skittrött så ni får ursäkta ev stavfel i texten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Gömma ett öppnat mjölkpaket i skolan kan leda till många inställda lektioner pga stank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Gömma ett öppnat mjölkpaket i skolan kan leda till många inställda lektioner pga stank. Vet nån ett bra recep på en extrem stinkbomb? Hälst saker som är lätta att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vet nån ett bra recep på en extrem stinkbomb? Hälst saker som är lätta att få tag på. Ät mycket ärtsoppa så har du snart en stinkbomb, Ganska lätt att få tag på dom om du har en påse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ät mycket ärtsoppa så har du snart en stinkbomb, Ganska lätt att få tag på dom om du har en påse. Lite fel, du fattar nog inte. Står inte inte gömd I skolan I flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Lite fel, du fattar nog inte. Står inte inte gömd I skolan I flera veckor. Jag menar skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag menar skiten. Jaha, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad har du för vapen.. ? Colt delta gold cup och en hardball2 och uzi smg och tauros luftgevär men det kan man ju inte skjuta sin bror med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Colt delta gold cup och en hardball2 och uzi smg och tauros luftgevär men det kan man ju inte skjuta sin bror med Jag fick ett luftpistolsskott i magen. Aj. Ha en hockeytuta på en rast i skolan. tryck av i ventilationstrumman. , jag fick tinitus pga det. Redigerad 20 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag fick ett luftpistolsskott i magen. Aj. Ha en hockeytuta på en rast i skolan. tryck av i ventilationstrumman. , jag fick tinitus pga det. Är du dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Är du dum? Nej. Är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Lägga en CD skiva i micron och sen starta micron, så blir det fina färger Vad händer? Frisk uppdragning av tråd. Hum hum. Men det har funnits så många sådana här trådar, bra gjort helt enkelt. *Smeker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Här finns massa grejer som man kan göra i micron.. Måste testa tvålen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kom på av misstag förut hur man gör en typ av "Eldfontän" (?). Först klipper man av toppen av en colaburk. Sen bryteru av topparna av tändstickorna från ca 6 - 8 askar. Häller det i burken tillsammans med lite tändvätska, ca samma volym som 1-2 shotsglas. Tänd på det hela ( jag rekomdenderar tändstickor ) och stå en bit bort och njut av showen. Tar en liten stund men när det väl kommer så är det jävligt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts