Jump to content

Coolt att göra hemma

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill ni ha lite action i hemmet kan ni värma ett kokt ägg i micron.

Det gjorde jag en gång...

Ägget hade blivit kallt och jag skulle värma på det lite i micron.

När jag tog ut det så ställde jag äggkoppen framför min skål med flingor.

När jag höll på att äta mina flingor så böjde jag mig över ägget, då flög ägget upp i min panna... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett roligt BUS som man kan göra är att ta en hundskits påse och lägga den utanför någons ytterdörr, sedan tänder du på den så att den börjar brinna.

Efter det springer du därifån, men inte för långt..du ska nämligen försöka se om den som öppnar släcker den igenom att stampa på dem med bara strumpora :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett roligt BUS som man kan göra är att ta en hundskits påse och lägga den utanför någons ytterdörr, sedan tänder du på den så att den börjar brinna.

Efter det springer du därifån, men inte för långt..du ska nämligen försöka se om den som öppnar släcker den igenom att stampa på dem med bara strumpora :rolleyes:

Den har du fått Härifrån va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nån som har nå kul sattyg man kan göra i skolan? eller nån som gjrot något och vill dela med sig? :rolleyes:

På min gamla skola brukade folk ta "koppen" som toalettborsten stod i, fylla den med vatten och tvål och ställa den ovanpå dörren. Eftersom dörrarna öppnades innåt kunde man inte se att det fanns något där och när nästa person som gick på toa stängde dörren fick han vattnet över sig. :P

Bakpulver och vatten kan man också ha skoj med. En gång byggde vi en bomb av det som vi sulade iväg i korridoren. Det skvätte rejält och väggar, golv, bord m.m blev nerstänkta. Fem sekunder senare dök rektorn upp och vart skitförbannad men vi hade extrem tur i oturen för hon hann inte se vem som kastade så vi sa att någon hade sprungit förbi och kastat den. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hända komemr inte ihåg :P

I min gammla skola så la folk alltid flasflaskor på handtaget till dörrar så när man öppnade ifrån andra hållet så föll den ner och krossades, Moget! :P

Jodå, flasflaskor smäller rejält :rolleyes:

Ska testa att göra "tändsticksbomb#1", när man lägger in plånet i asken och slänger den... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...