The Dude Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men snälla nån, röka te! Ni hör ju hur dumt det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men snälla nån, röka te! Ni hör ju hur dumt det låter. Men det är gott... *Strawberry* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Var glad att det är te och inte knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har gjort en egen film om hur man gör den extremt simpla tändsticksbomben. Matchbomb (4,8mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Båda filmerna var coola. Testa att ta fler tändstickor och gör samma sak, blir betydligt större effekt, jag gjorde de med då höll jag dem i en blöt disktrasa så att jag inte skulle bränna mig...tro mig jag skulle ha gjordt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har gjort en egen film om hur man gör den extremt simpla tändsticksbomben. Matchbomb (4,8mb) Haha, tuff ju. Ska iväg och testa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Haha, tuff ju. Ska iväg och testa nu. Haha är extra stolt över redigeringen ^^ Börjar skratta varje gång Derka Derk theme kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Haha är extra stolt över redigeringen ^^ Börjar skratta varje gång Derka Derk theme kommer på. W00t? Ljud? Snyft.. fan vilken lyx att få ha ett ljudkort.. Aja, det blev ingen rolig puff när jag försökte. Bara en liten musfjärt.. tänkte hämta lite Axe att leka med, men då sa morsan ifrån. Morr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ni som leker med tändsticksbomber vet väl att man får exakt samma resultat även utan aluminiumfoile, fast då smäller det nästan på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) 40 timmar har jag suttit uppe i, utan att hallucinera Jag ska lägga upp en film med rökbomb tilverkning så fort jag har grejjat lite med Photoshop och Movie Maker... (det är nämligen fel filformat för Movie Maker, så jag måste öpna med PS och spara som GIF och lägga in som en bil) Redigerad 21 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Gött, filmer vill vi se mer utav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ni som leker med tändsticksbomber vet väl att man får exakt samma resultat även utan aluminiumfoile, fast då smäller det nästan på en gång. Oo nej, när man isolerar det från syre kommer hela effekten på en gång. Om man kör utan folie floffar det ju i säkert 2 sekunder. Linda in den ganska mycket om ni provar. Stäng in bensin i en flaska och du har en rejäl bomb, häll ut bensin i en skål och det brinner bara jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Rekomenderar INTE detta. Jag och min polare gjorde alltid salpeter "bomber." Salpeter är ett konserverings medel som du kan köpa på konsum. Blanda det 50-50 med socker, lägg i en påse och tänd på ute. Det brinner och rycker bra. En gång hade vi köpt 8-10 pkt, då kom brandmännen. Det farliga med detta är om du skulle packa det hårt. Då blir det ungefär lika kraftigt som dynamit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det farliga med detta är om du skulle packa det hårt. Då blir det ungefär lika kraftigt som dynamit. Haha aldrig i helvete heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Faktiskt. Jag trodde inte det heller, men du ska med lätthet kunna spränga ett ganska stort hål i marken. Okej, inte som en dynamit stav det är ju kanske överdrivet men ni vet, allt är rellativt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Säker på att du inte menar salpeter+svavel+kol alltså krut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Säker på att du inte menar salpeter+svavel+kol alltså krut? Prova så får du se om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Prova så får du se om jag har fel... Jo visst man brukar få en explosion av att stänga in brännbara ämnen men hur kraftig den blir vet jag inte. Orkar inte direkt testa.....nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tror dig Vice.. Har lekt med det några gånger också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag tror dig Vice.. Har lekt med det några gånger också.. Hehe, tack! Är det därför du bara visar halva ansiktet?! Precis som min mun ser udda ut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts