I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Häll bensin i en glasflaska och dränk in ett tygstycke i det och stoppa ner det i flaskan så det mesta sticker ut. Packa hårt så elden inte sprider sig ner till bensinen. Sen kastar man iväg den och när flaskan krossas rinner bensinen ut och tar eld. Har nog sett en molotov jag dränker man tyget sprider sej elden så fort så den når bensinen inuti flaskan och går det ju inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ingen som har nåt bra recept på en stinkbomb? fan hade varit nice att lägga en i ventalitonen @ skolan laugh.gif På min förra skola gjorde de en liknande sak, de sprayade "prutt spray" ifrån butteriks i hela skolan så det stank förjävligt i en hel dag. Skolan beslutatde att alla lektioner på en viss våning i skolan (där det stank värst) skulle bli flyttade till en annan lokal eller inställd, jag missa matten pga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ingen som har nåt bra recept på en stinkbomb? fan hade varit nice att lägga en i ventalitonen @ skolan Äsch det duger väl med hundskit eller vad som helst som stinker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Äsch det duger väl med hundskit eller vad som helst som stinker? Men det är väl lite roligare med nåt man "byggt" själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 http://www.textfiles.com/anarchy/INCENDIARIES/ Det är bara att börja knopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 . Molotov Cocktail Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hoppas ni tar det lungt kids, annars kan det sluta med att ni blir human torches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har nog sett en molotov jag dränker man tyget sprider sej elden så fort så den når bensinen inuti flaskan och går det ju inte så bra. Knyt tyget runt flaskhalsen istället, och sätt en kork för öppningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Molotov Cocktail Party shifty.gif Den där var rätt cool faktiskt, synd bara att det var dålig skärpa 50 % av filmen. Mini atombomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Soft, men vafan har Granfather sommnat eller? kanske bränt ner huset Godfather tack... Det gick finfint...Men datorn blev stulen medans jag joxade... Digitalkameran ska bara laddas lite så lägger jag upp en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Godfather tack... Det gick finfint...Men datorn blev stulen medans jag joxade... Digitalkameran ska bara laddas lite så lägger jag upp en film Haha fyfan vilken jävla felskrivning av mig Ok ok ska bli kul att kolla på sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det är kul att lägga en öppnad sillburk eller liknande i något övergivet skåp i skolan. Sen är det bara att låsa skåpet så alla tror att det är någon som använder det. Börjar stinka som fan efter några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Några dudes la en skål med mjölk i ventilationstrumman på skolan och efter en vecka luktae det mumma i hela skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hmpf, väntar fortfarnade på Godfather jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag och en kompis la bläckFiskar i ett skåp på våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Här är den... 1:12 lång och innehåller tecigg, tändsticksbomb och tillverkning av tecigg... Det blev lite sent för farsan släpade med mig till en släkting tidigare idag... http://rapidshare.de/files/4215150/Film.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Du tar papper i "ciggaret längd" sedan öppnar du en te påse och tömmer innehållet på pappret, rullar ihop pappret och sen är det klart. Om man inte vill ha så stark smak så gör man som jag gör i filmen...Det blir perfekt smak för mig Edit: Sry för dubbelpost Redigerad 21 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag har rullat en riktig fetin tecigg.... Ska röka sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Här är den... 1:12 lång och innehåller tecigg, tändsticksbomb och tillverkning av tecigg... Det blev lite sent för farsan släpade med mig till en släkting tidigare idag... http://rapidshare.de/files/4215150/Film.wmv.html Såg inte ett piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Såg inte ett piss Nä det var ju natt....Men öka ljusstyrkan på skärmen så ser du bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts