Jump to content

Coolt att göra hemma

eliizar
 Share

Recommended Posts

Häll bensin i en glasflaska och dränk in ett tygstycke i det och stoppa ner det i flaskan så det mesta sticker ut. Packa hårt så elden inte sprider sig ner till bensinen. Sen kastar man iväg den och när flaskan krossas rinner bensinen ut och tar eld.

Har nog sett en molotov jag dränker man tyget sprider sej elden så

fort så den når bensinen inuti flaskan och går det ju inte så bra. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen som har nåt bra recept på en stinkbomb? fan hade varit nice att lägga en i ventalitonen @ skolan laugh.gif

På min förra skola gjorde de en liknande sak, de sprayade "prutt spray" ifrån butteriks i hela skolan så det stank förjävligt i en hel dag.

Skolan beslutatde att alla lektioner på en viss våning i skolan (där det stank värst) skulle bli flyttade till en annan lokal eller inställd, jag missa matten pga det >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tar papper i "ciggaret längd" sedan öppnar du en te påse och tömmer innehållet på pappret, rullar ihop pappret och sen är det klart.

Om man inte vill ha så stark smak så gör man som jag gör i filmen...Det blir perfekt smak för mig

Edit: Sry för dubbelpost

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor