Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Satt uppe i 75 timmar, dom tvingade mig till sängs när jag satt och hade en konversation med väggen. Hahahaha skämtar du? fan va kul Ganska Offtopic: Hur "fungerar" en Molotov Cocktail? Häller man i lite bensin i en flaska och tar 20 cm papper och stoppar i pappret i flaskan och sen tänder eld på pappret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Handuk istället för papper, och sedan kan du dränka den i bensin också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 okej, finns det någon anledning att röka TE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hahahaha skämtar du? fan va kul Ganska Offtopic: Hur "fungerar" en Molotov Cocktail? Häller man i lite bensin i en flaska och tar 20 cm papper och stoppar i pappret i flaskan och sen tänder eld på pappret? Häll bensin i en glasflaska och dränk in ett tygstycke i det och stoppa ner det i flaskan så det mesta sticker ut. Packa hårt så elden inte sprider sig ner till bensinen. Sen kastar man iväg den och när flaskan krossas rinner bensinen ut och tar eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmm undrar hur det går för Godfather ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Shit redan hot topic !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Shit redan hot topic !! Det har blivit hot topic på mindre än en halvtimme engång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Soft, men vafan har Granfather sommnat eller? kanske bränt ner huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lol men kan nån förklara bättre hur man gör te ciggs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du tar papper i "ciggaret längd" sedan öppnar du en te påse och tömmer innehållet på pappret, rullar ihop pappret och sen är det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska man tända på med tändare sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lol men kan nån förklara bättre hur man gör te ciggs?? Men man gör inte the-ciggs, noobish 2k5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska man tända på med tändare sen eller? ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska man tända på med tändare sen eller? Haha, nej du ska lägga in den i mikron sedan...Tänk lite, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hahahahahaha, vem fan vill röka te? Jag garvar som fan av bara tanken. Cooling som röker säger: Vill du ha cigg? An ordinary person säger: Nä, jag har egna. Tecigaretter..UTAN FILTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hahahahahaha, vem fan vill röka te? Jag garvar som fan av bara tanken. Cooling som röker säger: Vill du ha cigg? An ordinary person säger: Nä, jag har egna. Tecigaretter..UTAN FILTER! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Rätt gammalt men men; Napalm: Smula sönder ett helsikes massa frigolit och häll in det i en bunke bensin. Gör detta till det hela blir en gröt, sedan har du napalm. Napalm är inget att rekomendera att göra dels för att det är förbjudet överhuvudtaget och att det är jävlig farligt. Redigerad 20 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Intressant tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ingen som har nåt bra recept på en stinkbomb? fan hade varit nice att lägga en i ventalitonen @ skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hahahahahaha, vem fan vill röka te? Jag garvar som fan av bara tanken. Cooling som röker säger: Vill du ha cigg? An ordinary person säger: Nä, jag har egna. Tecigaretter..UTAN FILTER! Ja för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts