aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur länge sov du då? Typ 13 timmar, kunde inte sova mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Länk? Självklart Ritade den år 2001 när jag var 9 http://img397.imageshack.us/img397/9571/bombos7fs.jpg Redigerad 20 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska man bara linda in själva huvudet eller hela? förmodar att det är bara huvudet eller ? Det räcker självklart med huvudet. Se till att inte ta för tjockt lager men pressa ihop det hårt och se till att svavlet är isolerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Gjorde en "tändsticksbomb"... Den fräste rätt kul Fast sedan gjorde jag en med typ fem eller något och bordsduken tog nästan eld Redigerad 20 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ni kan göra fejkcigaretter... Såg det en gång på nåt program. Man tar en tepåse, tömmer innehållet på en lapp, lägger påsen i ena ändan, och rullar ihop. Tepåsen funkar som filter, om ni inte visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Berätta lite mer om hur man gör fejkciggs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 That's old så jag tror dom flesta visste...Kan du förklara lite bättre för dom som inte vet BTW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 That's old så jag tror dom flesta visste...Kan du förklara lite bättre för dom som inte vet BTW? Haha, om det är så gammalt och dom flesta vet det, varför skulle inte du kunna förklara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Satt uppe i 75 timmar, dom tvingade mig till sängs när jag satt och hade en konversation med väggen. Haha, du skojar? Satt du värkligen och snacka med väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Haha, om det är så gammalt och dom flesta vet det, varför skulle inte du kunna förklara då? För jag har aldrig testat göra egna... Jag har bara fått färdiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det räcker självklart med huvudet. Se till att inte ta för tjockt lager men pressa ihop det hårt och se till att svavlet är isolerat. Ok ska ut och testa nu, fan grabbar (och tjejer? ) skulle vara kul om ni la upp lite mer bilder på vad ni gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Satt uppe i 75 timmar, dom tvingade mig till sängs när jag satt och hade en konversation med väggen. Hahahahahahaha Kan föreställa mig hur det såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ok ska ut och testa nu, fan grabbar (och tjejer? ) skulle vara kul om ni la upp lite mer bilder på vad ni gör Kan väl lägga upp en film när jag tar en tecigg ...Ska försöka göra en sån som The Dude beskrev med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Haha fan va kul det var fjutt säger det måste fortsätta Kan väl lägga upp en film när jag tar en tecigg ...Ska försöka göra en sån som The Dude beskrev med... Ja skulle vara as kul Redigerad 20 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Drar och leker nu...Lägger upp ganska snart om datorn inte är upptagen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Drar och leker nu...Lägger upp ganska snart om datorn inte är upptagen då Hehe GodFather går och meckar. Inte så mycket att visa med tändsticksgrejen, bara en liten kul grej att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Gött gött, En liten grej till man kan göra med det där med tändstickrna är att ta typ 10 st och lägga dem i en hög och göra samma sak, blir större effekt. Jag brände just min tumme Redigerad 20 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Gött gött, En liten grej till man kan göra med det där med tändstickrna är att ta typ 10 st och lägga dem i en hög och göra samma sak, blir större effekt. Jag brände just min tumme Heh gjorde det också första gången jag prova. Det var pappa som lurade i mig det och hade ingen aning om vilken effekt det blev. Fast brände mig inte illa. Man kan ha jäkligt kul med bensin också, billigt också om man tänker efter, för du behöver inte jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag testade att göra en fakecigarett, men orkade inte pilla med "filtret", så jag drog i mig massa jävla te Hostade som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Man får också ont i halsen av att röka te, har testat att röka det igenom pipa...det e ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts