eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tänkte att man skulle kunna posta bilder och filmer och tips på saker man kan göra hemma här. Inte för att jag själv vill att folk ska sitta och göra bomber hemma, men det finns säkert folk här som gör det ändå, så då kan de lika gärna posta det. Här har ni 2 filmer och 2 foton ifrån förra sommaren då jag och mina polare håller på att fula oss med pij, poj, pojj eller det nu heter. Någon som kan gissa hur vi gjorde det? Film 1 Film 2 - Bild 1 Bild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ser tufft ut, vi gjorde några rökbomber förut, det var rätt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Coola bilder, ser förmodligen snyggast ut på bild eftersom ni har flera sekunders slutartid. Inte jättecoolt men märkte för några dagar sen hur man kan skrämma folket vid matbordet ganska simpelt. Ta en tändsticka och linda in den i lite aluminiumfolie och du har skapat dig en minimal svavelbomb. Håll den sen över ett stearinljus i några sekunder och det smäller till lite kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska man bara linda in själva huvudet eller hela? förmodar att det är bara huvudet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sitt uppe 50 timmar i sträck, nånstans där borde du börja hallucinera, woohoo va skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sitt uppe 50 timmar i sträck, nånstans där borde du börja hallucinera, woohoo va skoj. Har faktiskt gjort det och det hände ingenting mer än att jag började bli hyperaktiv någonstans vid trettio timmar och började lalla runt som nån jävla pundare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fyfan för att vara uppe för länge, USCH var uppe i typ 25 timmar och då var man lite svår att kontakta kan man säga ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fyfan för att vara uppe för länge, USCH var uppe i typ 25 timmar och då var man lite svår att kontakta kan man säga ... Men då har man inte kommit in i det värsta stadiet, vilket är runt fyrtio timmar, då somnar man hela tiden, men kan inte sova, utan börjar istället drömma massa underliga mardrömmar.. MED LJUD! Rätt häftigt, men man börjar få panik i samband med sömnbristen, och kommer till sist att svimma.. Jag vann förresten den tävlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag och mina kompisar brukar ta pinnar och lakan som vi har snurrat runt pinnen och tända på sen tända på en fet madrass, Fan va det brinner men glöm inte massa jävla t-röd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Klassiker när man campar fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ser tufft ut, vi gjorde några rökbomber förut, det var rätt kul.. Recept? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Kolla "the anarchists hand book" om du google lite så hittar du det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Finns några ritningar på bomber här Redigerad 20 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Finns några ritningar på bomber här Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Något som också är Coolt hemma är att kolla på Roma - Lazio, där snackar vi Bomber på läktare. Men kanske inte upplever det men man hör från TV-soffan. Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Vart? Har gjort dom själv för några år sen Redigerad 20 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Enkel liten rolig bomb att göra när du har fått tag på tigerraketer: Fyll en 3kr flaska fullmed vatten. Tänd på en tigerraket och stoppa ner i flaskan. Och spring i väg också pangbom! Hela flaskan exploderar! MEN gör det inte hemma!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sitt uppe 50 timmar i sträck, nånstans där borde du börja hallucinera, woohoo va skoj. Satt uppe i 75 timmar, dom tvingade mig till sängs när jag satt och hade en konversation med väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har gjort dom själv för några år sen Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Satt uppe i 75 timmar, dom tvingade mig till sängs när jag satt och hade en konversation med väggen. Hur länge sov du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts