Jump to content

Coolt att göra hemma

eliizar
 Share

Recommended Posts

Tänkte att man skulle kunna posta bilder och filmer och tips på saker man kan göra hemma här.

Inte för att jag själv vill att folk ska sitta och göra bomber hemma, men det finns säkert folk här som gör det ändå, så då kan de lika gärna posta det.

Här har ni 2 filmer och 2 foton ifrån förra sommaren då jag och mina polare håller på att fula oss med pij, poj, pojj eller det nu heter.

Någon som kan gissa hur vi gjorde det?

Film 1

Film 2

-

Bild 1

Bild 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Coola bilder, ser förmodligen snyggast ut på bild eftersom ni har flera sekunders slutartid.

Inte jättecoolt men märkte för några dagar sen hur man kan skrämma folket vid matbordet ganska simpelt. Ta en tändsticka och linda in den i lite aluminiumfolie och du har skapat dig en minimal svavelbomb. Håll den sen över ett stearinljus i några sekunder och det smäller till lite kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan för att vara uppe för länge, USCH var uppe i typ 25 timmar och då var man lite svår att kontakta kan man säga ...

Men då har man inte kommit in i det värsta stadiet, vilket är runt fyrtio timmar, då somnar man hela tiden, men kan inte sova, utan börjar istället drömma massa underliga mardrömmar.. MED LJUD! -_-

Rätt häftigt, men man börjar få panik i samband med sömnbristen, och kommer till sist att svimma..

Jag vann förresten den tävlingen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor