Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur tar man av sig kläder? Vågar inte trycka på remove item, för då raderas väl bara kläderna, inte att man tar av dig dom?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mjo du tar av dig med remove item, de finns alltid i din garderob ändå. Det minsta du kan ha på dig är kallingar(som ser ut som en blöja), antagligen för att R* inte ville ha moraltanter på sig så kan man inte springa naken men det kommer väl nån mod fixa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mjo du tar av dig med remove item, de finns alltid i din garderob ändå. Det minsta du kan ha på dig är kallingar(som ser ut som en blöja), antagligen för att R* inte ville ha moraltanter på sig så kan man inte springa naken men det kommer väl nån mod fixa sen. Ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur tar man av sig kläder? Vågar inte trycka på remove item, för då raderas väl bara kläderna, inte att man tar av dig dom?. Din snuskhummer vill du se CJ naken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Han kanske vill gå barfota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Han kanske vill gå barfota? Eller med bar överkropp? väldigt snyggt enligt mig, om man har tattos och muscle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja eller vara en förvuxen jätte baby enligt mig är det skit snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Din snuskhummer vill du se CJ naken eller? Visste att nån skulle säga så. Nej, jag hade köpt massa glasögon och hattar, och sen ville jag inte ha på mig dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Eller med bar överkropp? väldigt snyggt enligt mig, om man har tattos och muscle wink.gif Redigerad 24 augusti, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vågar inte trycka på remove item, för då raderas väl bara kläderna, seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts