RavenE Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 En kompis till mig vill ha bort operatörsloggan på hans Sony Ericsson T290i...är det nån som vet nån sida där det står hur man ska göra? Jag har googlat runt, men inte hittat nått.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Hur ska jag veta allt...Tror du jag bryr mig om jag har en operatörslogga på min mobill... Redigerad 20 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Beställ nåt från Jamba, går reklam om det. Nää...inte ifrån Jamba iaf..då måste han ju betala 30kr/månad, bara för att få bort loggan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Om man tar från jamba så bästeller man ju typ ett abonemang för 30 kr i månaden eller ngt. Edit: >.< doh Redigerad 20 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Beställ nåt från Jamba, går reklam om det. Vore ju bra om Jamba inte var ett lurendrejeriföretag.... Edit: SÅ många posts SÅ snabbt? Redigerad 20 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur ska jag veta allt...Tror du jag bryr mig om jag har en operatörslogga på min mobill... Nä, det kanske du inte gör, men han gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts