kevin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 kan man dansa själv på partyt med tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 skall det inte finnas ett party på stranden? om det inte va det ni mena, jag vet int evar jag läste det men det var innan vice city komm ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 själv hörde jag något om beach vollyboll..... har inte hittat något av dem. Kanske är i amerikanska versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 finns det nån boll på stranden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jo jag har hittat badbollar både på stranden och i poolar. Men det sjuka är att man får skjuta asmånga skott innan dom går sönder... Undrar i vilket material dom är gjorda i ? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) Jo jag har hittat badbollar både på stranden och i poolar. Men det sjuka är att man får skjuta asmånga skott innan dom går sönder... Undrar i vilket material dom är gjorda i ? <_< kevlar med titan inlägg i Redigerad 15 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts