KalleR Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Haha jag kommer till Microsoft på din länk. Firefox beter sig så så att man kommer till mirosoft om man har med ett 'http://' för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Firefox beter sig så så att man kommer till mirosoft om man har med ett 'http://' för mkt Aha. Då blev jag ju avslöjad på kuppen också. Nej då men det är ju defenitivt mycket bättre än IE. IE får så jäkla lätt en massa skit grejer man inte vill ha. Spionprogram som installerar konstiga saker. Mycket popups osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hittade den. Tack för hjälpen. V800 har jag: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&...m=pp1&pid=10205 Förstod nästan det, en hyffsat bra telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilken mobil som är bäst beror på vad du är ute efter..>_ (Har ej kollat på dom) Men, en som är lagom bra är Z800i samt V800, samma mobiler fast enda skillnaden är att V800 är bunden till Vodafone. Z800i is majj bäjjbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) K700i blir det rätt bra bilder på. Men jag föredrar min Samsung SGH E730i Redigerad 22 augusti, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Men, en som är lagom bra är Z800i samt V800, samma mobiler fast enda skillnaden är att V800 är bunden till Vodafone. Z800i is majj bäjjbi Jag gick till en affär som låste upp den för 200. Har visserligen inte testat den för jag väntar på mitt 3g kort. Men den ska väl funka?! Jag har alltså coviq...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag e ganska nöj med min k700i har 15 mp3 låtar på den så jag kan lyssna på musik också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag gick till en affär som låste upp den för 200. Har visserligen inte testat den för jag väntar på mitt 3g kort. Men den ska väl funka?! Jag har alltså coviq...!? Denna ska du ha Comviq numera Tele2Comviq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Denna ska du ha Comviq numera Tele2Comviq Jo simkortet får jag imorgon. Problemet är att telefonen är/var låst till Vodaphone. Jag låste upp den "svart" så den inte e operatörs låst. Men det borde funka då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det bör funka, annars får du kontakta dom som gjorde jobbet och låta dom fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts