MiRRe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Finns det nån som fortfarande laddar ner som kan göra mig en tjänst? Jag får inte tanka mer så jag kan inte Men nån som vill göra det till mig så adda: Marie_Andersson_89@homtail.com skulle vara skit schysst jue Eller om ni vet nån sajt där man får ladda ner låtar gratis och som e lagligt och har det mesta? Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Varför får du inte tanka själv? Och detta är warez du snackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Varför får du inte tanka själv? Och detta är warez du snackar Hon sa ju just att det var laglig musik hon ville ha dvs inte warez. Edit: Iofs kan det försa tolkas som det men inte nödvändigtvis. Redigerad 20 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hon sa ju just att det var laglig musik hon ville ha dvs inte warez. Edit: Iofs kan det försa tolkas som det men inte nödvändigtvis. Hon får inte tanka ner olagligt längre och så undrar hon om någon kan tanka ner åt henne eller så kan någon länka till en sida där man kan ladda ner lagligt så hon kan ladda ner själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hon får inte tanka ner olagligt längre och så undrar hon om någon kan tanka ner åt henne eller så kan någon länka till en sida där man kan ladda ner lagligt så hon kan ladda ner själv Det är ju en tolkningsfråga men visst det var säkerligen så hon menade. Marie: Det blir inte mindre olagligt om du får musiken skickad till dig genom msn eller om du tankar den direkt från ett fildelningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 .hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Http://www.poplife.se/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10151 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...k=new_downloads Bara att hosta upp pengarna din snåle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Här finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Här finns det Virtual Voices-låtar.. inte helt vanliga.. inte illa.. Redigerad 20 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 CDON.com -> Downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Http://www.acseven.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 http://www.tampong-tomtarna.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Http://www.poplife.se/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10151 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...k=new_downloads Bara att hosta upp pengarna din snåle.. Jag har iaf pengar till skillnad från VISSA andra...!! Snåljåp sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Varför inte köpa skivorna då? oc ge ett par feta direktörer fullt med pengar! Redigerad 25 augusti, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har iaf pengar till skillnad från VISSA andra...!! Jasså du? "okej", då kan du köpa lite skivor, pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jasså du? "okej", då kan du köpa lite skivor, pucko. Haha, N1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Är det så svårt för någon att bara gå in på Dc och ta hem låtarna åt henne? Säg vilka låtar det är så kan jag kolla. Redigerad 25 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Är det så svårt för någon att bara gå in på Dc och ta hem låtarna åt henne? Säg vilka låtar det är så kan jag kolla. Det är warez, som är olagligt och otillåtet att prata om på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Mhm.. va tråkigt då... Men då kan jag inte hjälpa henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Marie hur många killar har addat dig på msn nu? jag lovar att nästan halva gtasajten har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts