Elander Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hej! Jag hade tänkt mig att köpa en ny mobil för min NecE616 börjar kännas gammal. Jag har tänkt att köpa en mobil till julen(till migsjälv då)och jag har två i samma klass som mig som har Z800i eller var det Z800. Är dom bra,värda priset? eller finns det någon bättre?? Jag hade ju tänkt köpa den till julen så om det kommer en ny till julen som är speciell eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 SE W800i. Den verkar fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sony Ericsson K750i eller Sony Ericsson W800i skulle jag nog satsa på isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Se till så att man kan ringa på den bara. En sak till: Måste man ha det senaste och nyaste jämt? Folk som bryr sig om sånt har dåligt självförtroende och rädda för att dom ska hamna utanför. Inget illa menat mot dig, du kanske gillar mobiler och så va men varför skaffa ny telefon när man har en bra som fungerar? Redigerad 20 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Se till så att man kan ringa på den bara. Jo det är ju ett plus i kanten om man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Se till så att man kan ringa på den bara. En sak till: Måste man ha det senaste och nyaste jämt? Folk som bryr sig om sånt har dåligt självförtroende och rädda för att dom ska hamna utanför. Inget illa menat mot dig, du kanske gillar mobiler och så va men varför skaffa ny telefon när man har en bra som fungerar? Jag hade en T610 innan, men den var så seg och jävlig och dålig kamera osv. så jag köpte en K700i som är snabbare med bättre kamera, för att kunna ta skarpare bilder, beror ju på om han ska använda alla funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Köp en Z600 dom är bra, har alla nödvändiga funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Se till så att man kan ringa på den bara. En sak till: Måste man ha det senaste och nyaste jämt? Folk som bryr sig om sånt har dåligt självförtroende och rädda för att dom ska hamna utanför. Inget illa menat mot dig, du kanske gillar mobiler och så va men varför skaffa ny telefon när man har en bra som fungerar? För att man är trött på sin gamla? Om du hade ett sånt intresse så skulle du inte fråga en sån fråga. Jag gissar att du gillar spel. T ex om du har skaffat Gta Vice City och spelar det i glädjens lust och sen så kommer gta San Andreas. Då antar jag att du fortsätter spela VC va? För det funkar ju jättebra, eller va? Nej.. Trodde väll det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Se till så att man kan ringa på den bara. En sak till: Måste man ha det senaste och nyaste jämt? Folk som bryr sig om sånt har dåligt självförtroende och rädda för att dom ska hamna utanför. Inget illa menat mot dig, du kanske gillar mobiler och så va men varför skaffa ny telefon när man har en bra som fungerar? Nee,men jag har haft min i 1½ år typ och den börjar kännas gammal också är jag sugen på en ny mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Okej, man gör ju som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts