karlen Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 hur klarar man det uppdraget när man ska skjuta sönder alla fönster rutor i north point mall jag har för sökt tusen gånger men jag hinner aldrig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 om du har granater kan du spränga fönstren med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 testa med en motorcykel och kör runt skjut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 vilket nummer är updraget Shakedown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 hur klarar man det uppdraget när man ska skjuta sönder alla fönster rutor i north point mall jag har för sökt tusen gånger men jag hinner aldrig :'( simpelt sno en båge på vägen dit och kör in med den i affärs centrumet ha en strategi hur du åker runt annars virrar du bort dig och torskar, samt att du inte får stanna bågen alltför lång tid för då kommer farbror polisen och ger dig en snyting och du är BUSTED !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts