JMC Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Quake 4 är på väg. Är det något du kommer köpa/spela? Eller är Quake spelan bara skit... Lite länkar: www.idsoftware.com http://www.quake4game.com En kortis film: http://www.big-boys.com/articles/q4preview.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Såklart att jag ska skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lite fel forum bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Borde inte den där topicen vara i spel ? eller är det bara jag som är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Ja, Quake rules Antar att jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja jag ska ha det till xb360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej, inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Kanske, de har sagt att om man klarar Doom 3 klarar man Q4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jopp, det ska införskaffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har aldrig gillat sånna spel och dessutom går ju inte ens Quake 3 på min dator. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tror i alla fall inte att jag kommer köpa det. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote : Ja Quake spelen är bäst. Älskar Quake 1. 2:an och 3:an med för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Rocketlauncher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja, kvejk rollzzz. Dock fruktar jag att det blir för likt Doom 3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Borde inte den där topicen vara i spel ? eller är det bara jag som är Ne, du har helt rätt... Men jag gjorde poll:en inne på Spel men den spara sig inne på Allmänt. Har frågat Hultan om det är någon bug som gjorde det men har inte fått svar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vet inte: Det där ser inte ut som dom gamla Q spelen själva Q känslan verkar ju helt borta:S Vart fan är min rocketlauncher? nää fy fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Om inte denna tråden hamnar i spelforumet inom loppet av måndag så ska jag lägga upp en nakenbild på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts