Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Åsikt om mainstreamers ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ställer du upp på c6? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 1.Hur många timmar per vecka hänger du på GTAsajten? 2.Vad har du för betyg i Engelska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Är någon av dina föräldrar engelsktalande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Gillar du att, i din egen ensamhet, pilla navellud och sedan lägga upp det på sidor som blocket, ebay mflr? OT: Vilket var ditt första GTA spel? (Nu förmodar jag att du har ägt åtminstonde något spel ur GTA serien) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Öh, alltså innan vi ställer frågor här får vi ju bestämma vem/om projektet ska fortsätta. 3 har bara svarat lite halvdant i info. tråden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Öh, alltså innan vi ställer frågor här får vi ju bestämma vem/om projektet ska fortsätta. 3 har bara svarat lite halvdant i info. tråden... Trodde du sa att du skulle fortsätta med projektet. Om så är fallet så ska du veta att jag fortfarande är med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Trodde du sa att du skulle fortsätta med projektet. Om så är fallet så ska du veta att jag fortfarande är med. Om folk vill att jag ska ta över så gör jag det gärna. Men intresset har verkat lite svalt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Om folk vill att jag ska ta över så gör jag det gärna. Men intresset har verkat lite svalt. Nej, lek din lek du. Bara du sköter dig så, tackleberry la ju bara av.. Mycket mycket dåligt gjort av honom, måste jag säga. Oansvarigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts