Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 OBS! Information om "Möt forumiten" hittas här. Allt som inte rör denna intervju, men rör "Möt forumiten" tas i informationstråden. Läs gärna första posten i informationstråden innan ni skriver något i någon av trådarna. Tack. OBS! ------------------------------ Möt forumiten 1: Crice Det är nu fritt fram för ett att börja ställa frågor. Ni har till onsdag, torsdag eller fredag på er. Intervjun kommer att redovisas fredagen den 26/8. Mer info om Crice kommer också att ges då intervjun postas. För att underlätta för mig föreslår jag att ni skriver seriösa frågor. Ni vill att jag inte lägger ner det här snabbt, då vill jag att ni hjälper mig genom att inte förstöra tråden. Folk som spammar eller på annat sätt förstör kommer att rapporteras. Intervjun pågår, ställ gärna frågor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad heter du Irl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Blev du arg när småfilmer spreds på GTAsajten om dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Din favoritleksak som liten pallt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hårfärg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tränar du i någon sport? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om jag inte visste nåt om maffiafilmer, vilka 3 stycken skulle du tipsa mig om att se? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Gillar du bruna bönor? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hur gammal är du? Vilken är din favoritmaträtt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har du nån gång varit berusad i smyg och inte vågat gå hem för att du var orolig att föräldrarna skulle komma på dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vart nånstans i detta land bor du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad är det som är så fascinerande med Hunter S. Thompson? Vad är det som är så fascinerande med mafia/whatever? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Gillar du Metallica ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vem är den allra fulaste artisten som, trots sitt groteska lynne, gör bra musik? (Kanske inte det mest personliga frågan, men det är ju trots allt en personlig bedöming) Definiera din musiksmak med 10 artister. Vilken är din favoritfilm/dina favoritfilmer? Om du möjligtvis skulle ha ett motto (vilket jag förmodar att du INTE har iom. att det bara är a) dåliga skådespelare och dåliga skådespelarkaraktärer som har det); vad skulle då ditt motto vara? Om jag säger barndom: vad säger du då? Om jag säger framtid: vad säger du då? ...deep shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 1.Vad har du för framtidsplaner/Vad ska du blir när du blir stor? 2.Om din fru/flickvän och närmaste vän var svårt skade, och du kunde bara hjälpa en av dom, vem skulle du välja? 3.Du och några andra GTAsajtare är strandsatt på en öde ö. Det finns ingen mat att tillgå. Du är "ledare" och måste välja ut en person som måste bli mat; vilken va följande personer skulle du välja? skribb Weener Panimala Pico KalleR StellHell Topp3 Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Hur tycker du egentligen att din roll på GTAsajten som en svengelsktalande, citarande triviayuppie med maffiainfluenser och en förkärlek till svartvit stilrenhet egentligen visar vem du egentligen är? Med andra ord: anser du dig ha gett en uppriktig bild av din egen personlighet? Redigerad 19 augusti, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilken person på Gtasajten respekterar du mest? och varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vem hatar du mest i hela världen? Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmm, relativt snäll grillning än så länge. Keep 'tup like tupperwear. okka, svengelsktalande? My ass! Ho ho! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur beskriver du din klädstil (dyrt, billigt, ge:kås)? Vet du vad Hermés är? Vad är sitt största intresse? Snyggaste personen i världen? Är du ytlig? Snyggast kändisen? Godaste alkoholdryck? Google.se eller Google.com? Aftonbladet eller Expressen? Bit ihop eller Bryt ihop? Pasta eller Potatis? Gillar du surströmming? Favoritfilm? Ljust bröd eller mörkt bröd? Bittorrent eller Dc++? Katt eller Hund? Verdana eller Tahoma? Tycker du att Denis Leary är en bra skådespelare? Puh.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts