janbanan Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 När jag är i Los Santos så händer det ganska ofta att styrningen segar till...alltså är jag rör mig, musen eller tangenterna, så kommer reaktionen typ en halvsekund efter vilket resulterar i många krockar och missade mål... ngn som vet vad det kan bero på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har du trådlöst tangentbord/mus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Är det bara i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janbanan Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Inget trådlöst och bara i LS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är väl helt enkelt mycket grafik och grejer att rita upp i Los Santos så det blir segt för din dator att hålla koll på allting som händer. Dra ner grafiken några snäpp och hoppas på att det löser sig. Detta problem kan också hända ifall du har Antialiasing på, så stäng av den ifall den är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts