RavenE Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har sett många som har korta klipp ifrån filmer/tv-serier i sin avatar eller signatur, skulle nån vänlig person kunna klippa ut scenen i ett Halloweenavsnitt av Simpsons där "Homer goes Crazy"? Den scenen där han pratar med Marge, och säger: H - "I was thinking a long time ago of: No tv and no beer make homer something, something" M - "Go crazy?" H - "Dont minde if i dooo" *Han bli galen* Den scenen vill jag gärna ha (då han får ryck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har sett många som har korta klipp ifrån filmer/tv-serier i sin avatar eller signatur, skulle nån vänlig person kunna klippa ut scenen i ett Halloweenavsnitt av Simpsons där "Homer goes Crazy"? Den scenen där han pratar med Marge, och säger: H - "I was thinking a long time ago of: No tv and no beer make homer something, something" M - "Go crazy?" H - "Dont minde if i dooo" *Han bli galen* Den scenen vill jag gärna ha (då han får ryck) Bilden skulle nog vara för stor eftersom gränsen på avatarer går på 50 kb. Och jag tror sällan att en avi film inklistrad i en gif bild skulle vara mindre än 50 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Hmm..okej...men skulle inte nån kunna försöka? Om det inte går, så är jag tacksam för något annat klipp med Homer Homer For President!! Redigerad 19 augusti, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kul utan ljud då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hmm..okej...men skulle inte nån kunna försöka? Om det inte går, så är jag tacksam för något annat klipp med Homer Homer For President!! Vilket avsnitt är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Vilket avsnitt är det då? Vet inte riktigt vilken säsong/episod, men det är iaf en Treehouse of Horror, när de har parodi på The Shining. Edit: Efter lite googlande hittade jag att det var s06e06 Redigerad 19 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vet inte riktigt vilken säsong/episod, men det är iaf en Treehouse of Horror, när de har parodi på The Shining. Edit: Efter lite googlande hittade jag att det var s06e06 Precis det avsnittet är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Istället för att nån fixar killens, han som sitter i fängelset, "mean face" i Half Baked den e så klockren ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts